- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- E-Commerce Growth Manager
E-Commerce Growth Manager
E-Commerce Growth Manager
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne
ANIA KRUK Spółka z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- atrakcyjność oferty online i treści na platformie e-commerce
- automatyzacja i segmentacja działań marketingowych
- przekażemy Ci odpowiedzialność za budowanie strategii sprzedaży onlinE - naszego głównego kanału przychodów
- odpowiedzialność za wydatki firmy na pozyskanie i utrzymanie klienta cyfrowego
- zarządzanie ofertą, rabatami, programem lojalnościowym i bazą klientów aniakruk.pl
- twoja misja to maksymalizacja sprzedaży i satysfakcji klientów z kanału aniakruk.pl
- odpowiedzialność za doświadczenie klienta online
- wzrost wartości klienta w dłuższej perspektywie
- odpowiedzialność za koszt pozyskania klienta, konwersję, średni koszyk i % zwrotów
- zarządzanie zespołem e-commerce i pracą agencji
- odpowiedzialność za ruch na stronie - procesy pozyskiwania klienta w szczególności: trade marketing, performance marketing, e-mail marketing i SEO
- analiza i optymalizacja ścieżki zakupowej klienta
Mile widziane
- musisz lubić zmiany, mieć nawyk ciągłej, samodzielnej nauki., czuć ekscytację, że wchodzi nowy projekt
- potwierdzone doświadczeniem kompetencje w zarządzaniu dużymi budżetami performance
- potwierdzone doświadczeniem kompetencje w zarządzaniu zespołem powyżej 8 osób (umiejętność budowania zespołu i jego rozwoju - dynamicznie rośniemy)
- dogłębna i ciągle aktualizowana wiedza z zakresu e-commerce: od User Experience, popularnych platform e-commerce, po działania z zakresu Customer Aquisition & Retention oraz wymogi prawne
- potwierdzona doświadczeniem umiejętność skutecznej współpracy z partnerem zewnętrznym (odpowiedzialność za negocjowanie warunków umowy, wyznaczanie i egzekwowanie celów)
- min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą e-commerce i udokumentowane wzrosty sprzedaży
- potwierdzone doświadczeniem umiejętność wyznaczania celów, tworzenia i egzekwowania planu działań, oceny priorytetów i podejmowania decyzji, również w sytuacjach o dużej zmienności
- znajomość wskaźników i narzędzi do pomiaru działań e-marketingowych (Google Analitycs, Search Console, CAC, LTV, CTR, OR, CPC, CVR, Bounce Rate, ROAS, ROI)
- zaawansowana znajomość języka angielskiego
- Empatia! Wejdź w skórę klienta, przeanalizuj jego potrzeby i “punkty bólu”, zbadaj ścieżkę, jaką przechodzi od pierwszego kontaktu z marką do zakupu (szukamy osoby, którą motywuje dostarczenie dobrego doświadczenia dla klienta)
- mocne kompetencje analityczne: umiejętność ”czytania” danych i definiowania KPI, budowania przejrzystych dashboardów i kultury pracy na danych - E-Commerce to morze danych do analizy
- koniecznie nastawienie na sukces zespołu, a nie indywidualny - wielkich rzeczy nie osiągniesz w pojedynkę, a 2+2 to dużo więcej niż 4
- umiejętność optymalizacji lejków sprzedażowych i kosztu pozyskania klienta, przy dużej złożoności i segmentacji (ze względu na grupy klientów, grupy produktów, kanały komunikacji)
- konieczne myślenie optymalizacją procesu: ciągła praca nad tym jak uprościć i wyeliminować zbędne kroki, zarówno dla zespołu, jak i dla klienta
Benefity
- super zniżki na zakup biżuterii dla Ciebie, a dla Twojej rodziny i znajomych - korzystny rabat
- spotkania integracyjne
- umowa o pracę na pełen etat i system premiowy uzależniony od wypracowanych wyników
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Twoje zdrowie i samopoczucie są dla nas ważne, dlatego po okresie próbnym zapewniamy prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie karty Multisport
- realny wpływ na kształtowanie biznesu i naszych działań - słuchamy, rozmawiamy, naradzamy się wspólnie
- dofinansowanie zajęć sportowych
- firmowa biblioteka
- parking dla pracowników
- elastyczny czas pracy
- brak dress code’u
- prywatna opieka medyczna
- spotkania integracyjne
- elastyczny czas pracy (możliwa praca hybrydowa w modelu - min. 3 dni pracy w tygodniu w biurze w Poznaniu, 2 dni pracy zdalnej)
- pracę z fajnymi ludźmi, którym zależy, którzy są ciekawi innych i ich punktów widzenia, potrafią dawać i przyjmować feedback, którzy patrzą na firmę całościowo i pomagają sobie nawzajem
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.