- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Koordynator Biura Obsługi Klienta
Koordynator Biura Obsługi Klienta
Koordynator Biura Obsługi Klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne
Coccodrillo
Podobne ogłoszenia
Opis
- Dbanie o wysoki standard świadczonych usług (w kanałach infolinia/mail/chat) celem zapewnienia najwyższej jakości obsługi naszych Klientów
- Monitorowanie i analiza wskaźników wydajności zespołu oraz wdrażanie działań mających na celu poprawę jakości pracy i obsługi naszych Klientów
- Identyfikacja obszarów wymagających zmian i optymalizacji procesów w zakresie obsługi Klienta
- Raportowanie działań
- Rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z obsługą klienta i sprzedażą produktów
- Współpraca z innymi działami w celu usprawnienia procesów i zwiększenia satysfakcji klientów.
- Zarządzanie zespołem w tym m.in planowanie i organizacja pracy, wyznaczanie celów, weryfikacja jakości pracy, motywowanie, rozwój i szkolenie oraz wsparcie zespołu w realizacji codziennych zadań
Mile widziane
- Znajomości standardów obsługi klienta, technik sprzedaży oraz narzędzi optymalizujących pracę w BOK
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, nastawienie pro-klienckie i wysoka kultura osobista
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem w biurze obsługi Klienta lub Call Center - warunek konieczny
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Umiejętność inicjowanie i wdrażanie rozwiązań
- Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
- Samodzielność i wysokie poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania
Benefity
- Możliwość zdobywania doświadczenia w dużej organizacji o zasięgu globalnym
- Realny wpływ na procesy i standardy realizowane w dziale
- Ponadto bardzo dobry dojazd z Poznania i Leszna trasą S5 (bez korków😊)
- dofinansowanie zajęć sportowych
- wyprawka dla dziecka
- Umowę o pracę
- pikniki rodzinne
- kawa / herbata
- Dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- Partnerską komunikację, bezpośredni kontakt z przełożonym i przyjazne środowisko pracy
- inicjatywy dobroczynne
- spotkania integracyjne
- parking dla pracowników
- Pakiet benefitów w tym Kartę MultiSport, ubezpiecznie grupowe, zniżkę na produkty firmowe
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Wynagrodzenie uzależnione od poziomu kwalifikacji i umiejętności
- brak dress code’u
- program rekomendacji pracowników
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.