- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Koordynator Technicznego Wsparcia Klienta (Serwis / Dział Technicznego Wsparcia Klienta)
Koordynator Technicznego Wsparcia Klienta (Serwis / Dział Technicznego Wsparcia Klienta)
Koordynator Technicznego Wsparcia Klienta (Serwis / Dział Technicznego Wsparcia Klienta)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
Solaris Bus & Coach sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z użytkowaniem pojazdów Solaris,
- udział w procesie podnoszenia jakości pojazdów Solaris.
- ścisła współpraca z przedstawicielstwami Solaris, Klientami, Dostawcami i innymi działami w firmie,
- nadzór oraz tworzenie informacji serwisowych,
- prowadzenie dużych projektów typu retrofit pojazdów,
- sporządzanie zestawień, raportów i prezentacji,
- koordynowanie przychodzących zgłoszeń na platformie eSNote związanych z bieżącą obsługą Klientów,
Mile widziane
- minimum 2 lata doświadczania w obszarze After Sales,
- doświadczenie w zarządzaniu projektami.
- praktyczna wiedza z zakresu budowy pojazdów użytkowych,
- język angielski na poziomie minimum B2,
- orientacja na osiąganie założonych celów, duża samodzielność oraz umiejętność skutecznego działania w dynamicznym otoczeniu.
- znajomość platform Jira, SAP oraz pakietu MS Office,
Benefity
- dofinansowanie wypoczynku
- przedszkole / żłobek pracowniczy
- program rekomendacji pracowników
- dofinansowanie do posiłku
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- premia gwiazdkowa
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- program emerytalny
- parking dla pracowników
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- dofinansowanie zajęć sportowych
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.