- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Łańcucha Dostaw z j. niemieckim
Specjalista ds. Łańcucha Dostaw z j. niemieckim
Specjalista ds. Łańcucha Dostaw z j. niemieckim
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
dm-drogerie markt sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Przeprowadzanie testów w celu aktualizacji oraz optymalizacji procesów logistycznych
- Konsultacje i doradzanie naszym drogeriom w zakresie dostawy towarów
- Monitorowanie i analiza danych wszystkich procesów przepływu towarów dla naszych sklepów dm
- Parametryzacja i zapewnienie dostępności towaru przy wykorzystaniu systemu zamówień w SAP F&R (Forecasting and Replenishment)
- Udział w tworzeniu naszego zespołu logistycznego
- Kształtowanie przepływu towarów
Mile widziane
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu przepływem towarów, najlepiej w sprzedaży lub w logistyce oraz znajomość systemu SAP
- Umiejętności analityczne i zamiłowanie do IT
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2), mile widziana znajomość języka angielskiego
- Biegła znajomość pakietu MS Office (warunek konieczny)
- Zaangażowanie, zdolności komunikacyjne i aktywne podejście do powierzonych zadań
- Wykształcenie wyższe - preferowane logistyka, zarządzanie przedsiębiorstwem bądź pokrewne kierunki
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Kompleksowe wdrożenie i wsparcie na każdym etapie
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji w centrum Wrocławia
- prywatna opieka medyczna
- Kultura przedsiębiorstwa oparta na dialogu: naszą wspólnotę pracowniczą cechuje wzajemna wymiana poglądów, dynamizm i płaska hierarchia. Główną rolę odgrywa odpowiedzialność indywidualna.
- Współtworzenie i rozwój: kreatywne pomysły są u nas mile widziane. Każdy może się zaangażować i wnieść swój wkład. W tym celu oferujemy szeroką gamę kursów dokształcających oraz stwarzamy możliwości rozwoju zawodowego i osobistego. Bądź częścią nowego zespołu i twórz z nami markę dm w Polsce!
- elastyczny czas pracy
- Świadczenia dodatkowe: platforma benefitowa, premia bożonarodzeniowa i prywatny pakiet medyczny
- kawa / herbata
- Praca w modelu hybrydowym (biuro + praca zdalna)
- inicjatywy dobroczynne
- Duża autonomia i płaska struktura organizacyjna, praca w partnerskiej atmosferze w dynamicznym środowisku
- Czas pracy oparty na zaufaniu
- brak dress code’u
- dofinansowanie nauki języków
- Umowa o pracę (trzymiesięczny okres próbny, potem na czas nieokreślony)
- parking dla pracowników
- Możliwość zdobycia doświadczenia w profesjonalnej, międzynarodowej firmie w dynamicznej fazie ekspansji międzynarodowej
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.