- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
OPTOPOL Technology Sp. z o.o. - Bogdani
Podobne ogłoszenia
Opis
- prowadzenie projektów marketingowych on-line i off-line (planowanie działań, wdrożenie, kontrola przebiegu projektu, ocena skuteczności działań)
- prowadzenie firmowych social mediów (między innymi Facebook, Instagram),
- tworzenie treści, koncepcji graficznych
- koordynowanie współpracy z dostawcami usług marketingowych
- organizacja eventów, konferencji, spotkań wewnętrznych, spotkań z mediami, Influencerami, Klientami
- organizacja działań i aktywności firmy na branżowych targach/kongresach
- realizacja i koordynowanie zaplanowanych działań marketingowych i PR (między innymi: kampanii wizerunkowych i produktowych, eventów, działań sponsoringowych, kampanii internetowych, aktywności w social mediach itp.),
- bezpośrednia współpraca z zagranicznymi producentami: tworzenie planów i raportów marketingowych, wdrażanie strategii marketingowej
- przygotowywanie artykułów, materiałów prasowych i komunikatów
- współpraca z agencjami reklamowymi, eventowymi, domami mediowymi, drukarniami, grafikami, programistami
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej oraz rocznych planów marketingowych
- nadzór nad stroną internetową
- współtworzenie materiałów wsparcia sprzedaży
- przygotowywanie newsletterów, e-mailingów, mailingów
- przygotowywanie materiałów marketingowych dotyczących komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- przygotowywanie oraz zamawianie u dostawców zewnętrznych materiałów reklamowo – promocyjnych
Mile widziane
- kreatywność i proaktywność
- doświadczenie i umiejętność prowadzenia kanałów social mediowych Fb, Instagram
- wykształcenie wyższe
- umiejętność analitycznego myślenia i analizy danych
- umiejętności w tworzeniu i redagowaniu skutecznych i angażujących treści o charakterze promocyjno-informacyjno-edukacyjnym; “lekkie pióro” gwarantujące tworzenie treści dopasowane do grup docelowych
- posługiwanie się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym swobodne komunikowanie się w środowisku biznesowym
- min 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu lub koordynowaniu projektów marketingowych on-line/off-line
- śledzenie trendów oraz poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań
- umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów marketingowych
- umiejętność pracy pod presją czasu
Benefity
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- realne i jasno określone cele
- dodatkowe świadczenia socjalne
- możliwość uczestniczenia w budowaniu i kreowaniu silnych marek
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- atmosferę pracy opartą na szacunku, profesjonalizmie i życzliwości
- środowisko pracy ludzi pasją
- dofinansowanie wakacji dzieci
- prywatna opieka medyczna
- pracę w kreatywnym zespole
- atrakcyjne wynagrodzenie
- napoje
- kawa / herbata
- niezbędne narzędzia pracy
- samodzielność w działaniu
- spotkania integracyjne
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.