- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego z językiem niemieckim
Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego z językiem niemieckim
Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego z językiem niemieckim
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca zdalna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
Eltel Networks Poland S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Jako Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego będziesz odpowiedzialny za:
- Dołączając do nas jako Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego z językiem niemieckim staniesz się częścią grupy Eltel. Będziesz w codziennym kontakcie z naszymi zagranicznymi oddziałami, dlatego wymagamy znajomości języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie umożliwiającym komunikację ustną i pisemną.
- · rozwiązywanie reklamacji klientów,
- Samodzielnie wybierasz miejsce swojej pracy – możesz pracować z domu lub z naszego nowoczesnego biura w centrum Gdańska, w biurowcu Tryton. Zakładamy jednak konieczność przyjazdu do biura dwa razy w miesiącu, aby zachować równowagę pomiędzy relacjami on-line i „na żywo”.
- · kontakt telefoniczny oraz mailowy z końcowymi klientami firmy Eltel,
- · wsparcie organizacyjne naszych zespołów instalatorskich w terenie,
- Dołączając do zespołu Wsparcia Administracyjnego będziesz odpowiedzialny za obsługę połączeń przychodzących i wychodzących od klientów, odpowiadanie na wiadomości e-mail, a także przygotowywanie planu pracy techników. Proces planowania koncentruje się głównie na tworzeniu tygodniowego planu pracy dla inżynierów oraz zarządzaniu zmianami w harmonogramach techników. Nad Twoim wdrożeniem będzie czuwał dedykowany „Buddy”. Jeśli spodoba Ci się u nas, możesz rozwijać się na stanowisku Specjalisty oraz Starszego Specjalisty.
- · planowanie oraz zarządzanie harmonogramem techników,
- · zarządzenie zamówieniami.
- · monitorowanie rezerwacji i wydajności instalatorów,
Mile widziane
- doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem niemieckojęzycznym.
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne - zorientowanie na potrzeby klienta,
- wykształcenie wyższe,
- dokładność i uważność na detale.
- minimum 2-3 lata doświadczenia – administracja/obsługa klienta,
- język angielski na poziomie B2,
- umiejętność planowania i organizowania pracy,
- język niemiecki na poziomie B2/C1,
- dobra znajomość MS Office, szczególnie MS Excel,
Benefity
- ubezpieczenie na życie
- inicjatywy dobroczynne
- owoce
- możliwość pracy zdalnej
- coroczna podwyżka wynagrodzenia
- międzynarodowe środowisko i korporacyjne, wysokie standardy pracy,
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- program rekomendacji pracowników
- kawa / herbata
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- nordycka kultura pracy.
- transparentność i otwarta komunikacja,
- roczny bonus
- platforma kafeteryjna MyBenefit (w tym karta MultiSport)
- brak dress code’u
- prywatna opieka medyczna
- spotkania integracyjne
- strefa relaksu
- elastyczny czas pracy
- dofinansowanie nauki języków
- płaska struktura organizacyjna i szybkie decyzje,
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.