- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista / Specjalistka ds. kontroli kosztów
Specjalista / Specjalistka ds. kontroli kosztów
Specjalista / Specjalistka ds. kontroli kosztów
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
EUROFIRANY
Podobne ogłoszenia
Opis
- Bieżąca analiza danych finansowych i sprzedażowych. Wskazywanie możliwości rozwoju, zagrożeń i proponowanie koniecznych kroków do podjęcia,
- Wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności produktów, kanałów dystrybucji, klientów, planowanych projektów,
- Udział w przygotowaniu budżetów i prognoz oraz monitorowanie poziomu ich realizacji,
- Sporządzanie raportów (miesięcznych oraz rocznych),
- Rekomendowanie rozwiązań usprawniających procesy, mających na celu optymalizacje kosztów,
- Analiza kosztów, przychodów, wydatków inwestycyjnych i wskaźników finansowych,
- Udział w tworzeniu narzędzi controllingowych,
- Współpraca z innymi działami w zakresie analiz finansowych.
- Przygotowanie wewnętrznych procedur i ich aktualizacja,
Mile widziane
- Znajomość Power BI.
- Doświadczenie w pracy w kontrolingu/finansach (w tym we współpracy z działem księgowości),
- Umiejętność analizowania danych finansowych i wyciąganie wniosków,
- Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,
- Wykształcenie wyższe w zakresie finansów, ekonomii lub pokrewne,
- Bardzo dobra znajomość Ms Office w tym Excel na poziomie zaawansowanym.
Benefity
- ubezpieczenie na życie
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenie grupowego i medycznego.
- Karta zniżkowa na produkty firmowe.
- prywatna opieka medyczna
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- paczki świąteczne
- Szkolenia branżowe, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji i dalszy rozwój zawodowy.
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- zniżki na firmowe produkty i usługi
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.