Kierownik ds. Dokumentacji Medycznej

Miejsce pracy Praca hybrydowa (Kraków, Warszawa)
Rodzaj zatrudnienia Indywidualnie dopasowany
Region Warszawa (mazowieckie), Kraków (małopolskie)
Opis oferty

 

Grupa Scanmed świadczy kompleksowe usługi medyczne w zakresie opieki ambulatoryjnej, specjalistycznej, diagnostyki i leczenia szpitalnego. Jest obecna w ponad 40 lokalizacjach w całej Polsce. Prowadzi trzy wielospecjalistyczne szpitale – św. Rafała w Krakowie, Rudolfa Weigla w Blachowni, Ars Medical w Pile oraz centra medyczne ze specjalną ofertą dla środowiska akademickiego, sieć centrów kardiologicznych, a także 3 renomowane monokliniki: Gastromed w Lublinie, Sport-Klinikę w Żorach i Centrum Okulistyczne Weiss Klinik w Chorzowie.

Zapraszamy do współpracy polegającej na:
  • Organizowaniu i nadzorowaniu pracy zespołu ds. dokumentacji medycznej, 
  • Planowaniu i koordynowaniu procesu rozwoju kompetencji podległego zespołu,
  • Prowadzeniu szkoleń pracowników medycznych w zakresie dokumentacji medycznej,
  • Doskonaleniu wzorów oraz standaryzacji dokumentacji medycznej,
  • Planowaniu i nadzorowaniu realizacji projektów dotyczących elektronicznej dokumentacji medycznej,
  • Opiniowaniu i tworzeniu procedur dotyczących dokumentacji medycznej, 
  • Nadzorowaniu procesu doskonalenia obiegu dokumentacji medycznej,
  • Koordynowaniu audytów wewnętrznych oceniających jakość prowadzonej dokumentacji medycznej w placówkach Grupy Scanmed,
  • Wdrażaniu nowych przepisów prawnych w zakresie dokumentacji medycznej,
  • Ocenie ryzyka w podległym obszarze, 
  • Ścisłej współpracy w zakresie wykonywanych obowiązków między innymi z bezpośrednim przełożonym, Działem IT, pracownikami innych komórek organizacyjnych i placówek medycznych.
Poszukiwane kompetencje
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: Prawo, Administracja, Zdrowie Publiczne, Statystyka lub pokrewne,
  • Co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym o podobnym zakresie obowiązków, na przykład w sekretariacie medycznym, w biurze audytu i kontroli instytucji publicznych, w dziale audytu i kontroli wewnętrznej lub pokrewne, 
  • Znajomość przepisów prawa związanych z dokumentacją medyczną, ochroną danych osobowych oraz znajomość wymogów NFZ i MZ w zakresie dokumentacji medycznej, a także biegłość w ich interpretacji, 
  • Doskonałe umiejętności organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, a także decyzyjność, 
  • Kompetencje z zakresu zarządzania zespołem,
  • Umiejętności komunikacyjne, asertywność, a także nastawienie na współpracę w różnorodnym i rozproszonym zespole pracowników medycznych i administracyjnych,
  • Umiejętność myślenia systemowego oraz samodzielność w działaniu,
  • Gotowość do podróży służbowych,
  • Prawo jazdy. 

 

Mile widziane:

  • Umiejętności w zakresie zarządzania projektami,
  • Znajomość obsługi programu Kamsoft,
  • Certyfikat audytora wewnętrznego systemu zarządzania jakością.

 

Dołączając do nas możesz liczyć na:
  • Indywidualnie dopasowaną formę i warunki współpracy,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych uzależniony od wybranej formy umowy,
  • Pracę hybrydową – oferujemy możliwość pracy z jednego z naszych biur zlokalizowanych w Krakowie (al. 29 listopada 20) lub w Warszawie (ul. Stefana Okrzei 1a), 
  • Wsparcie w okresie wdrożenia i szkolenia wewnętrzne,
  • Dużą samodzielność w działaniu oraz realny wpływ na rozwój biznesu poprzez udział w angażujących projektach wdrożeniowych,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w dofinansowanych szkoleniach i kursach,
  • Stabilne zatrudnienie w jednej z największych firm świadczących usługi w sektorze ochrony zdrowia, o ugruntowanej pozycji na rynku.
Data ostatniej modyfikacji wtorek, 23 kwietnia 2024