Miejsce pracy: Poznań
3 najważniejsze rzeczy na tym stanowisku to:
minimum 3 lata doświadczenia w efektywnym pozyskiwaniu klientów, preferowane w branży marketingu internetowego / e-commerce.
znajomość technik sprzedażowych oraz wysokie umiejętności komunikacyjne,
wiedza i/lub zainteresowanie marketingiem internetowym.
ma za sobą sukcesy sprzedażowe, którymi może się pochwalić,
opanowała do perfekcji trudną sztukę konwersacji i zaciekawienia rozmówcy,
Up-selling i Cross-selling przychodzi jej z naturalną łatwością,
łączy swobodę bycia z kulturą osobistą - klienci Cię po prostu lubią,
potrafi efektywnie zarządzać swoim czasem i priorytetyzować zadania,
posługuje się językiem angielskim na poziomie minimum B2.
aktywne poszukiwanie nowych klientów,
samodzielne planowanie i wykonanie zadań przybliżających do celu,
przygotowywanie przekonujących prezentacji i propozycji handlowych, odpowiadających na potrzeby klientów,
prowadzenie spotkań sprzedażowych z klientami,
dokładne dokumentowanie aktywności handlowych w CRM i regularne raportowanie postępów w realizacji celów sprzedażowych,
ścisła współpraca z innymi zespołami firmy.
Kontrakt B2B,
7000 - 11000 zł netto + VAT (system prowizyjny nie ma górnego limitu!)
30 dni płatnych dni wolnych od świadczenia usług
Pakiet szkoleń produktowych na start
Dostęp do uznanych na świecie narzędzi jak HubSpot, Smartlook, ABtesting, Semstorm, Senuto, Ahrefs, Screaming Frog i 20 innych narzędzi SEO/SEM z dostępem do wersji płatnej.
Permanentny proces nauki z najlepszymi w branży - zakończenie onboardingu nie oznacza końca nauki. Damy Ci dostęp do platformy e-learningowej, kursów, webinarów, poradników i innych materiałów szkoleniowych, a w pracy będzie pomagał Ci bardziej doświadczony opiekun. W ciągu roku weźmiesz udział w szkoleniu, które jest wyceniane na 20 000 zł.
Sprecyzowane zadania i cele - zawsze wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły.