- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Account Manager
Account Manager

Account Manager
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

PBSG CUW SP Z O O
Podobne ogłoszenia
Opis
- - Koordynowanie działań zespołu w ramach realizacji projektów dla klienta.
- - Monitorowanie wyników współpracy i efektywności kampanii/projektów.
- - Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu budowania długofalowych relacji.
- - Śledzenie trendów rynkowych.
- - Identyfikowanie nowych możliwości sprzedażowych u obecnych klientów.
- • Zarządzanie projektami
- - Negocjowanie umów i warunków współpracy.
- • Współpraca wewnętrzna
- • Budowanie relacji z klientami
- - Ścisła współpraca z działami consultingu, marketingu, finansów lub IT w celu realizacji zadań dla klientów.
- - Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów.
- • Sprzedaż i rozwój biznesu
- • Analiza i raportowanie
- - Szybkie reagowanie na problemy lub zgłaszane potrzeby.
- - Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
- - Analiza potrzeb klientów i dostosowywanie oferowanych rozwiązań do ich wymagań.
- • Dbałość o zadowolenie klienta
- - Przygotowywanie ofert handlowych oraz prezentacji dla klientów.
- - Przekazywanie informacji zwrotnej od klientów do odpowiednich działów.
- - Monitorowanie terminowości i jakości realizowanych działań.
- - Regularne spotkania i raportowanie postępów w projektach lub kampaniach.
- - Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami biznesowymi w zakresie sprzedaży usług i narzędzi informatycznych.
Wymagania
- Umiejętność korzystania z systemów do zarządzania relacjami z klientami oraz pakietów biurowych (np. Excel, Word, PowerPoint).
- Wykształcenie wyższe lub status studenta/studentki ostatnich lat.
- Znajomość języków obcych: język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
- Elastyczność i adaptacja.
- Prawo jazdy kategorii B
- Skupienie na realizacji założonych celów biznesowych.
- Umiejętności komunikacyjne umożliwiające swobodny kontakt telefoniczny i mailowy oraz pozwalających na prowadzenie spotkań z klientami.
- Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze i znajomość branży i rynku.
- Kompetencje organizacyjne dotyczące skutecznego priorytetyzowania zadań i zarządzania czasem.
- Inicjowanie działań i wychodzenie z własnymi pomysłami.
- Znajomość podstawowych zagadnień w zakresie systemów zarządzania, norm ISO i aktów prawnych np. w zakresie bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania, zarządzania ryzykiem, cyberbezpieczeństwa, ochrony danych osobowych itd.
- Kompetencje miękkie pozwalające na skuteczne budowanie długofalowych relacji z klientami.
- Proaktywność i kreatywność w podejściu do klienta.
Oferujemy
- Możliwości rozwoju w strukturach firmy.
- Pakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna, Karta sportowa, Kursy językowe
- Przyjazną atmosferę i zgrany zespół ludzi z doświadczeniem.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- prywatna opieka medyczna
- okazjonalne bony podarunkowe
- Wyjazdy integracyjne i eventy firmowe.
- Biuro w centrum Warszawy.
- elastyczny czas pracy
- Nowoczesne narzędzia pracy (telefon, laptop)
- Codzienną styczność z nowymi technologiami.
- Współpracę z najlepszymi specjalistami w branży.
- System premiowy uzależniony od wyników i realizacji celów sprzedażowych.
- Pracę w różnorodnych projektach i z topowymi, renomowanymi klientami w Polsce i na świecie.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Elastyczne podejście do pracy: Możliwość pracy hybrydowej, Elastyczne godziny pracy
- Dostęp do szkoleń.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.