- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Administration & Finance Specialist
Administration & Finance Specialist

Administration & Finance Specialist
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

CodeTwo
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zakup materiałów i usług niezbędnych do działania biura oraz obsługa ich płatności.
- Organizacja uczestnictwa w targach i konferencjach (krajowych i zagranicznych), prowadzenie zestawień ponoszonych kosztów.
- Organizacja podróży służbowych i delegacji pracowników CodeTwo.
- Wsparcie w organizacji imprez integracyjnych.
- Ponadto – po okresie wdrożenia opcjonalnie możesz wspierać nas w: weryfikacji dostawców pod kątem procedur dochowania należytej staranności w podatkach VAT i WHT; opisywaniu, kategoryzowaniu i przekazywaniu do działu księgowego faktur zakupowych; obsłudze obiegu dokumentacji księgowej, kadrowo-płacowej i wewnętrznej.
- Dbanie o wizerunek i wygląd biura.
- Czasem zdarzają się również „misje niemożliwe” dla HRejterów!
- Wsparcie kierowników innych działów w zadaniach administracyjnych.
- Bieżąca obsługa sekretariatu i nadzorowanie współpracy z dostawcami firmy.
- Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej, przygotowanie i nadawanie przesyłek.
- Wykonywanie bieżących i operacyjnych działań administracyjnych, dzięki którym cała firma może funkcjonować.
- Obsługa obiegu dokumentacji księgowej, kadrowo-płacowej i wewnętrznej.
- Nadzór nad przeglądami technicznymi budynków, w których swoje biura ma CodeTwo.
Wymagania
- Bardzo dobre umiejętności organizacji pracy własnej oraz sprawnego przełączania kontekstu.
- Komunikatywność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Gotowość do pracy nie tylko zza biurka – Twoje zadania mogą wymagać również poruszania się po Jeleniej Górze i okolicach.
- Pozytywna energia i umiejętność pracy zespołowej. W CodeTwo gramy wszyscy do jednej bramki.
- Samodzielność, zaangażowanie, analityczne myślenie.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności Microsoft Word i Excel.
- Prawo jazdy kategorii B. A lub Ź też może być.
- Przynajmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku o charakterze administracyjnym/asystenckim. Nie jest wymagane doświadczenie we wszystkich wspomnianych wyżej obszarach.
- Dbałość o szczegóły. Pedantyczność mile widziana.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację mailową z anglojęzycznymi dostawcami.
- Umiejętność zamykania zadań w założonym czasie oraz zachowanie systematyczności, ładu i porządku w czasie ich realizacji.
Oferujemy
- Pracę w jednym z najpiękniejszych miejsc w Polsce (a według wielu z nas, nie tylko w Polsce), które pozwala na uprawianie różnorodnych sportów i aktywności.
- pikniki rodzinne
- Szkolenie wstępne, które przygotuje Cię do wykonywania obowiązków.
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Jeśli jesteś spoza Jeleniej Góry, a chcesz się do nas przeprowadzić, pokryjemy koszty przeprowadzki.
- preferencyjne pożyczki
- Dopłatę do karty sportowej, ubezpieczenia medycznego i grupowego ubezpieczenia na życie, pizzadays, darmowe polskie jabłka, kolumbijskie banany i cukierki, imprezy integracyjne, życiową rolę w filmie #HRejterów, maszynę do pisania.
- ubezpieczenie na życie
- pakiet relokacyjny
- Zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę w biurze firmy w Jeleniej Górze.
- Pracę w zgranym zespole w ponad 100-osobowej firmie, która zachowała swoją bezpośrednią i życzliwą kulturę pracy.
- prywatna opieka medyczna
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.