To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
20.03.2025

Administrator Aplikacji

logo
Centralny Port Komunikacyjny

Administrator Aplikacji

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Aleje Jerozolimskie 142b, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
    +1 inne
    • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Dostosowywanie rozwiązań GIS, prowadzenie prezentacji i zapewnianie szkoleń na temat oprogramowania i modeli GIS,
  • Tworzenie niestandardowych narzędzi GIS w celu automatyzacji przepływów pracy i optymalizacji przetwarzania danych, automatyzacja codziennych zadań administracyjnych,
  • Realizacja raportów,
  • Współtworzenie dokumentacji systemowej i technicznej oraz bazy wiedzy z obszaru utrzymania aplikacji,
  • Współpraca przy prowadzeniu analiz biznesowych i tworzeniu dokumentacji wymagań biznesowych,
  • Obsługa incydentów i problemów aplikacyjnych,
  • Monitorowanie działania aplikacji i zarządzanie wydajnością,
  • Rozwiązywanie problemów związanych z wydajnością aplikacji, optymalizacja i monitorowanie aplikacji,
  • Zapewnienie nieprzerwanej i poprawnej pracy aplikacji na platformie Microsoft Windows Server lub Linux,
  • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników i grup w aplikacjach IT,
  • Nadzorowanie przechowywania, organizacji i pobierania danych związanych z GIS oraz zapewnianie integralności, dokładności i wydajności danych,
  • Współpraca z dostawcami,
  • Zarządzanie serwerami poszczególnych środowisk, w tym serwerami baz danych, GIS serwer, datastore oraz aplikacjami oprogramowania klasy GIS desktop,
  • Uczestnictwo w pracach wdrożeniowych,
  • Instalacja i konfiguracja nowych serwisów i aplikacji,
  • Planowanie, projektowanie i utrzymywanie systemów GIS w infrastrukturze CPK zapewniając skalowalność i wydajność,
  • Współudział w tworzeniu procedur operacyjnych oraz planów awaryjnych,

Wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w administrowaniu aplikacjami,
  • Doświadczenie w administracji systemami informatycznymi ArcGIS Enterprose, ArcGIS Online, FME Flow, ArcGIS Pro
  • Silne umiejętności pracy zespołowej i dbałość o szczegóły,
  • Doświadczenie w testowaniu i wdrażaniu aplikacji,
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows Server oraz baz danych (m.in. MS SQL),
  • Wykształcenie informatyczne lub techniczne,
  • Znajomość narzędzia ServiceDesk Plus lub pokrewnych,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • Posługiwanie się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznej

Oferujemy

  • Szkolenia i możliwość rozwoju;
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Platformę benefitową;
  • Ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • elastyczny czas pracy
  • możliwość pracy zdalnej
  • Udział w największym projekcie infrastrukturalnym w Polsce o międzynarodowym znaczeniu;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Dogodną lokalizację miejsca pracy w nowoczesnym biurze – bliskie sąsiedztwo Dworca Zachodniego.
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • prywatna opieka medyczna

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.