- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Administrator Systemu ERP
Administrator Systemu ERP
Administrator Systemu ERP
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Rodzaj pracy: Praca biurowa
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja stacjonarna
Jelcz Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zadania z zakresu administracji systemem ERP, monitorowanie działania procesów systemu ERP w Spółce,
- Współpraca, wsparcie oraz codzienny kontakt z użytkownikami systemu ERP w zakresie poprawności działania systemu ERP, aplikacji informatycznych - pierwsza linia wsparcia,
- Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów, obszarów do rozwoju, analiza procesów,
- Priorytetowanie zadań, dotrzymywanie terminów realizacji,
- Sprawdzanie integralności danych przy pomocy dostępnych narzędzi w systemie ERP,
- Zbieranie informacji oraz dokumentowanie zmian w systemie ERP,
- Współpraca z dostawcą systemu ERP w celu nadzorowania zmian, koordynowanie zgłoszeń, dbanie o utrzymanie dobrych relacji,
- Proponowanie usprawnień i rozwiązań systemowych,
- Testowanie i analiza wdrożonych rozwiązań od strony administracyjnej,
- Zarządzanie uprawnieniami w systemie ERP,
- Tworzenie i rozwój narzędzi raportowych,
- Uczestnictwo w projektach wdrożeniowych systemu ERP oraz projektach IT,
- Opracowywanie dokumentacji zgodnie z metodyką przyjętą w firmie,
- Realizacja inwestycji zakupowych w obszarze IT,
- Aktywna współpraca z zespołem.
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie zawodowe z zakresu informatyki,
- Doświadczenie na stanowisku Administrator ERP, Specjalista ds. Wdrożeń ERP, Konsultant ERP, Użytkownik Kluczowy (Key User) lub pokrewne,
- Znajomość procesów biznesowych w Systemie ERP oraz merytoryczna wiedza z obszarów: planowanie sprzedaży i sprzedaż, gospodarka magazynowa, zakupy (planowanie, zamówienia) i kooperacja, produkcja (planowanie, zlecenia produkcyjne, i ich optymalizacja, kontrola realizacji, ocena efektywności), logistyka dostaw, kontrola jakości, technologia wytwarzania, działalność serwisowa, utrzymanie ruchu,
- Znajomość programu MS Excel na poziomie zaawansowanym,
- Dyspozycyjność oraz gotowość do sporadycznych, krótkich wyjazdów służbowych (szkolenia, konferencje),
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz wielozadaniowość,
- Umiejętność pozyskiwania, analizowania i przetwarzania danych,
- Wysokie zdolności komunikacyjne,
- Wysokie umiejętności analityczne, skrupulatność, dokładność,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
Mile widziane
- Mile widziana umiejętność administrowania bazami danych MS SQL – monitoring, optymalizacja oraz swobodna komunikacja w j. angielskim,
- Mile widziana umiejętność administrowania bazami danych MS SQL – monitoring, optymalizacja,
- Umiejętność programowania będzie dodatkowy atutem.
Benefity
- Karta MultiSport – oferujemy kilka pakietów do wyboru z dofinansowaniem dla pracownika w wysokości 50%,
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę,
- Opieka medyczna LUXMED – bezpłatna opieka medyczna dla pracowników,
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – dodatki na święta oraz urlop,
- Dodatek motywacyjny,
- Dofinansowanie do posiłków,
- Rozwój zawodowy – szkolenia zawodowe, możliwość nauki od wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników.
Opis firmy
Aplikujesz na:
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: Jelcz Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Inżynierska, 55-220, Jelcz-Laskowice (powiat oławski), Polska (Pracodawca - administrator danych) , zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: iod(malpka)jelcz(kropka)com(kropka)pl Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: iod(malpka)jelcz(kropka)com(kropka)pl