- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Analityk biznesowy
Analityk biznesowy

Analityk biznesowy
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Millennium Leasing sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Prowadzenie indywidualnych inicjatyw/projektów lokalnych i rozwojowych
- Projektowanie procesów biznesowych i operacyjnych
- Przygotowanie, koordynacja i uczestnictwo w testach i odbiorze oprogramowania we współpracy z działem systemowym/IT oraz partnerami biznesowymi
- Koordynowanie prac i postępu realizacji, we współpracy z IT i partnerami biznesowymi
- Przygotowywanie analiz i raportów ad-hoc
- Prowadzenie dokumentacji analitycznej i projektowej
- Praca przy projektach rozwojowych/digitalizacji Klienta
- Przygotowanie i monitorowanie harmonogramu prac w ramach prowadzonych projektów
- Pozyskiwanie, analizowanie potrzeb we współpracy z partnerami biznesowymi i przekładanie tych potrzeb na rozwiązania funkcjonalne oraz technologiczne w postaci założeń biznesowych
- Analiza założeń biznesowych i przygotowanie specyfikacji technicznej
Wymagania
- Znajomość zagadnień związanych z integracją systemów - SOAP, REST
- Znajomość zwinnych metodyk zarządzania projektami
- Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań wpływających na poprawę efektywności i jakości procesów
- Znajomość narzędzi wspierających JIRA, Confluence
- Umiejętności analityczne, zrozumienia potrzeb biznesu i wyznaczonego celu oraz prowadzenia/udziału w kilku projektach
- Znajomość procesów i metodyk realizacji projektów, wytwarzania wymagań funkcjonalnych i technicznych oraz ich priorytetyzacji
- Wysokie umiejętności interpersonalne: aktywne słuchanie, komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole oraz budowania relacji, w szczególności z przedstawicielami jednostek biznesowych i IT
- Minimum 2-letnie doświadczenie w roli analityka biznesowego lub zbliżonej
- Znajomość notacji BPMN
- Doświadczenie w pracy w instytucji finansowej
- Doświadczenie w pracy w Scrum lub zbliżonym framework Agile
- Znajomość SQL
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość procesów związanych z wytwarzaniem oprogramowania poparta doświadczeniem zawodowym w tym obszarze
- Umiejętność szacowania projektów i wyceny biznesowej
Oferujemy
- Samodzielne i odpowiedzialne zadania
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Spotkania firmowe
- Szkolenia
- Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki
- komputer do użytku prywatnego
- Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Pracę w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Pracę hybrydową
- Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego, z możliwością wykupienia pakietów dla Twoich bliskich
- możliwość pracy zdalnej
- program onboardingu
- korzystne ceny wykupienia karty Benefit Multisport
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.