Od zaraz
05.02.2025

Analityk Biznesowy w Dziale Marketingu i Sprzedaży

logo
DP Polska S.A.

Analityk Biznesowy w Dziale Marketingu i Sprzedaży

B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Dąbrowiecka 30, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Opracowywanie raportów i analiz dotyczących efektywności finansowej w obszarach sprzedaży i marketingu, prognozowanie trendów sprzedaży, marży i kosztów w oparciu o dane zewnętrzne i wewnętrzne
  • Zbieranie i interpretowanie danych dotyczących kampanii marketingowych, zachowań klientów, wyników sprzedaży oraz innych wskaźników marketingowych
  • Opracowywanie raportów, które pomagają zrozumieć skuteczność działań marketingowych oraz proponowanie usprawnień
  • Śledzenie i analizowanie wydatków na różne kampanie marketingowe, aby upewnić się, że są one zgodne z założonym budżetem
  • Optymalizacja procesów marketingowych: Identyfikowanie obszarów, które można zoptymalizować, aby zwiększyć efektywność działań marketingowych
  • Planowanie budżetu: Opracowywanie budżetu marketingowego na podstawie celów biznesowych i strategii firmy
  • Współpraca z innymi członkami zespołu marketingowego w celu zrozumienia ich potrzeb i dostarczania danych, które wspierają podejmowanie decyzji.
  • Optymalizacja budżetu: Identyfikowanie obszarów, w których można zoptymalizować wydatki, aby zwiększyć efektywność działań marketingowych
  • Tworzenie raportów i rekomendacji:

Wymagania

  • Podstawowa znajomość programowania (np. Python, R) może być dodatkowym atutem, szczególnie w kontekście analizy dużych zbiorów danych.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne, aby skutecznie przekazywać wyniki analiz i rekomendacje interesariuszom.
  • Dobra znajomość języka angielskiego – tak, żeby tworzyć prezentacje i podsumowania w języku angielskim
  • Zdolność do tworzenia innowacyjnych rozwiązań i strategii marketingowych na podstawie analizy danych.
  • Znajomość procesów biznesowych i sprzedażowych
  • Świadomość aktualnych trendów rynkowych i technologicznych, które mogą wpływać na działania marketingowe.
  • Umiejętność zbierania, przetwarzania i interpretowania danych marketingowych, aby wyciągać wnioski i rekomendacji
  • Znajomość narzędzi analitycznych: Biegłość w korzystaniu z narzędzi takich jak Google Analytics, Excel, SQL, Power BI, Tableau, czy narzędzi do analizy mediów społecznościowych.
  • Umiejętność planowania, organizowania i nadzorowania projektów marketingowych, często z wykorzystaniem metodyk Agile lub Scrum.

Benefity

  • możliwość pracy zdalnej
  • spotkania integracyjne
  • Owocowe środy.
  • Zniżkę do -50% na wszystkie dania z naszych kart menu.
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • owoce
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Ubezpieczenie NNW od pierwszego dnia pracy.
  • elastyczny czas pracy
  • Dofinansowanie do karty Medicover Sport.
  • Program poleceń pracowniczych.
  • prywatna opieka medyczna
  • Pracę w modelu hybrydowym.
  • brak dress code’u
  • Ubezpieczenie NNW
  • Możliwość udziału w eventach firmowych.
  • kawa / herbata
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
DP Polska S.A. Analityk Biznesowy w Dziale Marketingu i Sprzedaży

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: DP Polska S.A. z siedzibą w: ul. ul. Dąbrowiecka, 03-932, Warszawa, Polska, 03-932, Warszawa, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.