- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Analityk Biznesowy w Dziale Marketingu i Sprzedaży
Analityk Biznesowy w Dziale Marketingu i Sprzedaży

Analityk Biznesowy w Dziale Marketingu i Sprzedaży
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

DP Polska S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Opracowywanie raportów i analiz dotyczących efektywności finansowej w obszarach sprzedaży i marketingu, prognozowanie trendów sprzedaży, marży i kosztów w oparciu o dane zewnętrzne i wewnętrzne
- Zbieranie i interpretowanie danych dotyczących kampanii marketingowych, zachowań klientów, wyników sprzedaży oraz innych wskaźników marketingowych
- Opracowywanie raportów, które pomagają zrozumieć skuteczność działań marketingowych oraz proponowanie usprawnień
- Śledzenie i analizowanie wydatków na różne kampanie marketingowe, aby upewnić się, że są one zgodne z założonym budżetem
- Optymalizacja procesów marketingowych: Identyfikowanie obszarów, które można zoptymalizować, aby zwiększyć efektywność działań marketingowych
- Planowanie budżetu: Opracowywanie budżetu marketingowego na podstawie celów biznesowych i strategii firmy
- Współpraca z innymi członkami zespołu marketingowego w celu zrozumienia ich potrzeb i dostarczania danych, które wspierają podejmowanie decyzji.
- Optymalizacja budżetu: Identyfikowanie obszarów, w których można zoptymalizować wydatki, aby zwiększyć efektywność działań marketingowych
- Tworzenie raportów i rekomendacji:
Wymagania
- Podstawowa znajomość programowania (np. Python, R) może być dodatkowym atutem, szczególnie w kontekście analizy dużych zbiorów danych.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne, aby skutecznie przekazywać wyniki analiz i rekomendacje interesariuszom.
- Dobra znajomość języka angielskiego – tak, żeby tworzyć prezentacje i podsumowania w języku angielskim
- Zdolność do tworzenia innowacyjnych rozwiązań i strategii marketingowych na podstawie analizy danych.
- Znajomość procesów biznesowych i sprzedażowych
- Świadomość aktualnych trendów rynkowych i technologicznych, które mogą wpływać na działania marketingowe.
- Umiejętność zbierania, przetwarzania i interpretowania danych marketingowych, aby wyciągać wnioski i rekomendacji
- Znajomość narzędzi analitycznych: Biegłość w korzystaniu z narzędzi takich jak Google Analytics, Excel, SQL, Power BI, Tableau, czy narzędzi do analizy mediów społecznościowych.
- Umiejętność planowania, organizowania i nadzorowania projektów marketingowych, często z wykorzystaniem metodyk Agile lub Scrum.
Benefity
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- Owocowe środy.
- Zniżkę do -50% na wszystkie dania z naszych kart menu.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Ubezpieczenie NNW od pierwszego dnia pracy.
- elastyczny czas pracy
- Dofinansowanie do karty Medicover Sport.
- Program poleceń pracowniczych.
- prywatna opieka medyczna
- Pracę w modelu hybrydowym.
- brak dress code’u
- Ubezpieczenie NNW
- Możliwość udziału w eventach firmowych.
- kawa / herbata
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.