To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
16.04.2025

Asystent / Asystentka w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych

logo
Colliers Poland Sp. z o.o.

Asystent / Asystentka w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Pańska 97, Warszawa, mazowieckie
  • Niewymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
    +1 inne
    • Praca stacjonarna

Opis

  • bieżąca praca na systemie CRM i dbałość o aktualność danych;
  • wsparcie w koordynacji projektów międzydziałowych (przepływ informacji, organizowanie spotkań i przygotowywanie materiałów na spotkania);
  • archiwizacja i strukturyzowanie dokumentów w folderach / dyskach;
  • wsparcie Koordynatora w realizacji projektów działowych;
  • wsparcie działu w procesach sprzedażowych i posprzedażowych;
  • przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint (sprzedażowych, rynkowych, w tym ofert współpracy);
  • wspieranie pracy administracyjnej działu, w tym m.in.: przygotowywanie case study, materiałów informacyjnych oraz innych dokumentów, wykorzystywanych w pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
  • wyszukiwanie informacji dotyczących rynku powierzchni komercyjnych i wyciąganie wniosków na ich podstawie;
  • organizowanie podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli itp. ze wsparciem travel agenta).

Wymagania

  • znajomość języka angielskiego oraz programów z pakietu Ms Office będzie sprawdzana podczas rekrutacji.
  • doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych będzie dodatkowym atutem;
  • chęć pogłębiania wiedzy o rynku powierzchni komercyjnych;
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i pozytywne nastawienie.
  • biegła znajomość programu Microsoft Office, w tym szczególnie PowerPoint oraz dobra znajomość programów Word i Excel;
  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków w branży nieruchomości;
  • dokładność i rzetelność (również w zakresie literówek, poprawnego szyku zdania, przejrzystości wypowiedzi itp.);
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie);
  • znajomość obsługi Power BI będzie dodatkowym atutem;
  • proaktywność, umiejętność pracy na kilku zadaniach/projektach równocześnie;

Oferujemy

  • szkolenia i kursy
  • dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie)
  • pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 i 2019 przyznawanym przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024;
  • owoce
  • kawa / herbata
  • Akademia ESG
  • firmowa biblioteka
  • prywatna opieka medyczna
  • pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji;
  • spotkania integracyjne
  • inicjatywy dobroczynne
  • komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w świetnej lokalizacji: Wejdź do naszego biura | Colliers;
  • strefa relaksu
  • dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity;
  • pracę w trybie hybrydowym: możliwość pracy zdalnej oraz w biurze (przez pierwsze 6 -12 miesięcy zatrudnienia praca głównie w biurze);
  • przyjazna atmosfera
  • opiekę medyczną z pełnym dostępem do rehabilitacji, pakiet kafeteryjny (w tym m.in. karta Multisport);
  • opieka psychologiczna
  • program szkoleń wewnętrznych dostosowany do realnych potrzeb;
  • miłą i przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole z poczuciem humoru.

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.