Nowe
13.02.2025

Asystent ds. Operacyjno - Administracyjnych

logo
BPX S.A.

Asystent ds. Operacyjno - Administracyjnych

Umowa o pracę:
6 000,00 - 6 600,00 PLN / mies. Brutto
Umowa zlecenie:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Katowice, śląskie
  • Niewymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Prowadzenie samochodu służbowego w celu realizacji obowiązków służbowych.
  • Koordynacja procesów operacyjnych i współpraca z innymi działami firmy.
  • Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne dyrektora działu BPX BI oraz kierownika działu PMO BI.
  • Wsparcie Project Managerów w zadaniach administracyjnych związanych z realizacją projektów.
  • Wsparcie działu sprzedaży w przygotowywaniu ofert i raportów.
  • Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji w firmie.
  • Realizacja zadań logistycznych oraz dbanie o sprawne funkcjonowanie biura.
  • Organizacja spotkań biznesowych, eventów firmowych oraz wyjazdów służbowych.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy w środowisku biznesowym lub międzynarodowym.
  • Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
  • Doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność planowania pracy własnej.
  • Praktyka w prowadzeniu samochodu służbowego i realizacji zadań terenowych.
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętność efektywnej komunikacji z zespołem i klientami.
  • Prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu (warunek konieczny).
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2/C1) – warunek konieczny.
  • Elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Doświadczenie w organizacji wydarzeń biznesowych i wyjazdów służbowych.
  • Minimum 1rok doświadczenia na podobnym stanowisku (asystent biura, asystent zarządu, wsparcie administracyjne, koordynator operacyjny lub wsparcie sprzedaży).

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Indywidualny plan rozwoju kariery (coroczne spotkania w ramach Programu Rozwoju Pracownika, możliwość dofinansowania szkoleń),
  • elastyczny czas pracy
  • świętowanie urodzin
  • kawa / herbata
  • napoje
  • ubezpieczenie na życie
  • program rekomendacji pracowników
  • spotkania integracyjne
  • Widełki finansowe 6000-6600 brutto
  • Współpracę w oparciu o preferowaną przez ciebie umowę (UoP, B2B, umowa zlecenie),
  • Pracę stacjonarną
  • owoce
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Dofinansowanie benefitów, takich jak: Karta Multisport, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna,
  • Program Wellbeing oraz imprezy i wyjazdy integracyjne (dbamy o dobre samopoczucie i relacje w zespole)
  • firmowa biblioteka
  • inicjatywy dobroczynne
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
BPX S.A. Asystent ds. Operacyjno - Administracyjnych

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: BPX S.A. z siedzibą w: ul. ul. Grodzka, 50-137, Wrocław, Polska, 50-137, Wrocław, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.