logo
Od zaraz
09.10.2024

Asystent w Dziale Handlowym ds. Ochrony Fizycznej

logo
Solid Security Sp. z o.o.

Asystent w Dziale Handlowym ds. Ochrony Fizycznej

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Umowa zlecenie:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Polska
  • Niewymagane
  • Pełen etat
  • Praca mobilna

Opis

  • Dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Przygotowywanie ofert, zleceń, umów, raportów i innych bieżących dokumentów
  • Bieżące weryfikowanie i analiza podległego rejonu pod kątem możliwości sprzedażowych
  • Współpraca z pracownikami innych działów
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy
  • Monitorowanie i analiza działań konkurencji

Mile widziane

  • Prawo jazdy kat. B
  • Wysoka orientacja na osiąganie celu, konsekwencja w działaniu
  • Zdyscyplinowanie, zaangażowanie i motywacja do pracy
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Nasze wymagania:
  • Wysoka kultura osobista

Benefity

  • Stabilne warunki zatrudnienia i pracę w przyjaznej atmosferze
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w swojej branży
  • Możliwość awansu w strukturach sprzedażowych
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Solid Security Sp. z o.o. Asystent w Dziale Handlowym ds. Ochrony Fizycznej

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.