- Strona główna /
- Lista ogłoszeń /
- Asystentka / Asystent ds. administracyjno - biurowych
Asystentka / Asystent ds. administracyjno - biurowych
To ogłoszenie nie jest już aktywne.
Zostaw swój adres e-mail, a poinformujemy Cię o podobnych.
- Wynagrodzenie
-
5 500,00 - 8 500,00 PLN NettoMiesięcznie B2B
- Miejsce zatrudnienia
-
ul. Modlińska 190, Warszawa, Mazowieckie, Polska
- Wymagania (oczekiwane)
-
Osoba na stanowisku Asystentki / Asystenta ds. administracyjno - biurowych, to osoba, która:
● posiada wiedzę z zakresu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz innych narzędzi biurowych jak systemy zarządzania bazą danych, programy do obsługi e-maili i jesteś na bieżąco z nowinkami technologicznymi,
● posiada min. 5-letnie doświadczenie na asystenta/asystentki ds. administracyjnych lub stanowisku koordynatora/koordynatorki biura
● nie zniechęca się powtarzalnymi czynnościami wymagającymi dużej precyzji i dbałości o szczegóły a cierpliwość i zrozumienie to jej drugie imię,
● ponadto jest dobrze zorganizowana i sumienna a wokół siebie utrzymuje ład i porządek
● dobrze odnajduje się w zasadach etykiety biznesowej w komunikacji pisemnej i werbalnej organizacji spotkań, rezerwacji i przygotowaniu sali, ustawieniu miejsc, wyborze menu,
● posiada prawo jazdy kat. B,
● zna język angielski w stopniu min B2 (w mowie i piśmie), a j. polski jest jej językiem ojczystym,
● jest miła, opanowana i pozytywnie nastawiona do codziennych wyzwań,
● chce budować coś wspólnie, stawać się częścią większego projektu,
● jest zaangażowana i nastawiona na rozwój zawodowy,
● lubi pracę zespołową i indywidualną, dobrze czuje się współpracując/dzieląc się zadaniami z najbliższymi współpracownikami.
Chcesz aplikować:
Dla nas właściwy dobór ludzi do zespołu to priorytet dlatego proces rekrutacji składa się z kilku etapów, na których oceniamy ważne dla nas aspekty. Każdy etap rekrutacji jest momentem oceny konkretnych cech, które musi posiadać Asystentka/Asystent ds. administracyjno - biurowych.
Jeśli nabrałeś pewności, że to właśnie Ciebie szukamy - wyślij nam swoje CV wraz z odpowiedziami na trzy krótkie pytania:
1. Dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołu, co przede wszystkim skłoniło Cię do aplikowania?
2. Zaproszenie na spotkanie biznesowe:
Każde spotkanie biznesowe poprzedzone jest zaproszeniem gości. Wymień jakie informacje powinno zawierać zaproszenie listowne/e-mailowe.
3. Jaki obszar na stanowisku Asystentki/Asystenta ds. administracji biura wydaje Ci się najtrudniejszy?
Prosimy o wpisanie odpowiedzi na pytania w polu „Informacje dodatkowe” podczas składania aplikacji w Panelu Aplikowania.
● UWAGA! ● Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje. CV + odpowiedzi na pytania.
Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy. Powodzenia!
Kolejne kroki i etapy:
● Jeśli wysłałeś swoje CV zgodnie z wszystkimi wymaganiami, w przeciągu 10 dni roboczych skontaktujemy się z Tobą w formie e-mailowej (odpowiemy na wszystkie poprawnie złożone aplikacje, niezależnie od wyniku)
Etapy procesu rekrutacji to:
− Etap 1: Weryfikacja CV i odpowiedzi na zadane w ogłoszeniu pytania.
− Etap 2: Akceptacja mailowa zasad i warunków pracy.
− Etap 3: Rozmowa rekrutacyjna online z właścicielką firmy oraz HR.
− Etap 4: Rozmowa w siedzibie firmy i zapoznanie z członkami zespołu - chcemy sprawdzić, czy jest szansa na dobrą współpracę.
− Etap 5: Ostateczny wybór kandydata.
- Korzyści dla kandydata
-
- stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie która powstała w 2015 roku,
- możliwości rozwoju – szkolenia, dostęp do firmowej bazy wiedzy, podnoszenie kwalifikacji pod okiem wyspecjalizowanych członków zespołu
- możliwość udziału w interesujących projektach wysoko wyspecjalizowanych urządzeń dla Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej, Wojsk Specjalnych, Policji, instytutów badawczych i naukowych oraz zakładów przemysłowych,
- stałą pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
- wyjątkową atmosferę i wspaniały, zgrany zespół, w którym każdy pracownik jest ważny i doceniany,
- umowę B2B
- wynagrodzenie na etapie wdrożenia – 5.500 zł netto (plus premie), po okresie wdrożenia, gdy osiągniesz pełną samodzielność w działaniu 6.500 zł netto (plus premie). Następnie podążając jasno określoną ścieżką wynagrodzeń, w oparciu o konkretne i osiągalne kryteria awansu kolejne progi to 7.500 zł, 8.500 zł netto (plus premie).
- delegacje (możliwe około 20 dni w roku)
- O firmie
-
Kilka słów o nas
www.forcepol.com
Jesteśmy firmą handlową specjalizującą się w sprzedaży zaawansowanego sprzętu technologicznego. Naszą misją jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które przekształcają i ulepszają sposób, w jaki nasi klienci prowadzą działalność. Dążymy do bycia liderem w branży, oferując produkty najwyższej jakości, wspierane przez nasz zespół ekspertów. Budujemy trwałe relacje z naszymi klientami, dostawcami i partnerami, oparte na zaufaniu, profesjonalizmie i wspólnym dążeniu do doskonałości.
W naszym zespole kierujemy się następującymi wartościami oraz zasadami:
1. Na pierwszym miejscu stawiamy współpracę oraz wzajemny szacunek do pracy i pracowników – tworzymy zespół, który osiąga wspólne cele.
2. Równie ważne są dla nas pasja i samodoskonalenie.
3. Cenimy gotowość do nauki i rozwój zawodowy.
4. Oczekujemy zaangażowania, pozytywnego nastawiania i kreatywności.
5. Naszym celem jest dostarczanie kompleksowych oraz najwyższej jakości produktów.
6. Innowacyjność to fundament naszej firmy.
Nasza firma szybko się rozwija, dlatego szukamy osoby, która będzie chciała wziąć na siebie część obowiązków i rozwijać wspólnie z nami nowe możliwości, a w konsekwencji osiągać wspólnie zamierzone cele.
Podobne ogłoszenia
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna