- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Asystentka / asystent ds. relacji z klientami
Asystentka / asystent ds. relacji z klientami

Asystentka / asystent ds. relacji z klientami
-
Doświadczenie: Niewymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

KIS List
Opis
- 👉 Nawiązywać relacje z influencerami i szkołami projektowania wnętrz (wersja studencka)
- 🔸 Osoba od relacji z projektantami – rynek polski
- 👉 Budować relacje z najbardziej aktywnymi użytkownikami – rozumieć ich i ich potrzeby
- Będziesz:
- 👉 Aktywnie kontaktować się z osobami, które utworzyły konto, ale nie rozpoczęły korzystania z aplikacji
- 👉 Monitorować i zgłaszać problemy, które zauważysz u użytkowników podczas szkoleń
- 👉 Proponować działania marketingowe i współtworzyć komunikację do użytkowników
- 👉 Przeciwdziałać rezygnacjom – rozmawiać z osobami, które są niezdecydowane lub zawiesiły korzystanie
- 👉 Prowadzić rozmowy z użytkownikami: przez czat, telefon, maila i Google Meet
- Szukamy osoby, która pomoże nam zadbać o relację z użytkownikami KIS List – projektantkami i projektantami wnętrz. Rekrutujemy na dwa stanowiska:
- 👉 Zdobywać rekomendacje i opinie – pisane, mówione, z serca
- 🔸 Osoba od relacji z projektantami – rynek niemiecki (DACH)
- 👉 Umawiać, prowadzić i optymalizować onboardingowe szkolenia online
Wymagania
- min. 6 miesięcy doświadczenia w kontakcie z klientem (online lub telefonicznie) – może być w obsłudze klienta, sprzedaży, rekrutacji, edukacji, itd.
- empatia i inicjatywa – umiesz słuchać, ale też działać, nawet jeśli ktoś Ci nie mówi dokładnie, co zrobić
- swoboda w pracy z komputerem i narzędziami online (Slack, ClickUp, Notion, Meet, Google Drive itd. – pokażemy, jak czegoś nie znasz)
- Lubisz i umiesz rozmawiać przez telefon i Google Meet – to część codziennej pracy.
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na minimalnym poziomie B2 w mowie i piśmie
- bardzo dobra komunikacja ustna i pisemna – umiesz wyjaśniać rzeczy jasno i spokojnie
- samodzielność i dobra organizacja – potrafisz zaplanować dzień, ustawić priorytety, dowieźć temat
Oferujemy
- Współpracujemy z topowymi specjalistami w zakresie strategii marki, komunikacji i wzrostu – a Ty będziesz mieć z nimi realny kontakt. To wiedza, której nie uczą na studiach.
- Jesteśmy małym zespołem, który rośnie – a to oznacza, że jeśli pokażesz inicjatywę, możesz rozwijać się razem z nami.
- Pracę zdalną
- Pracując z nami, nauczysz się nie tylko obsługi klienta – ale też jak działa firma SaaS, jak buduje się produkt, jak działa skuteczny marketing i jak używać narzędzi AI w praktyce.
- Z czasem możesz zarządzać działem Customer Success, współtworzyć marketing lub wejść w inne obszary.
- Wdrażamy nowe technologie, testujemy narzędzia, eksperymentujemy. U nas nie będziesz „w tyle”.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.