- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- BI Analyst
BI Analyst

BI Analyst
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

Primaris Services
Podobne ogłoszenia
Opis
Wymagania
- Min. 6 lat komercyjnego doświadczenia
- Doświadczenie w koordynacji projektów BI – umiejętność planowania prac, tworzenia backlogów zadań analitycznych oraz precyzyjnego szacowania nakładu pracy
- Znajomość narzędzi i technologii BI – praktyczna wiedza z zakresu technologii analitycznych i systemów wspierających zarządzanie danymi
- Doświadczenie w analizie danych i modelowaniu danych – umiejętność identyfikacji źródeł danych, budowy modelu danych oraz projektowania kompleksowej architektury danych
Oferujemy
- Świetną atmosferę pracy, wśród zaangażowanych ludzi z pasją w płaskiej strukturze z prostymi procesami
- spotkania integracyjne
- możliwość pracy zdalnej
- Projekty, w których będziesz miał/miała wpływ na ich rozwój
- dofinansowanie zajęć sportowych
- elastyczny czas pracy
- Pracę w organizacji z ugruntowaną pozycją rynkową
- Kompleksowy pakiet benefitów skrojonych na miarę - prywatna opieka medyczna dla Ciebie oraz dla Twojej rodziny, Multisport dla Ciebie i os. towarzyszącej - Ty decydujesz, co wybierasz!
- Już na etapie on-boardingu zapewniamy dostęp do naszych wewnętrznych szkoleń, cyklicznych spotkań, które serializujemy na Confluence oraz platformy e-learning
- prywatna opieka medyczna
- Permanentny mentoring zarówno techniczny jak i biznesowo-menedżerski, np. podczas naszych cyklicznych szkoleń (m.in. Git, Gitflow, Angular, Docker), czy wew. programów rozwojowych (Primaris x TechTalks, Primaris Leadership Academy) oraz zewnętrznych kursów.
- Współpracę z ciekawymi klientami biznesowymi z różnych branż (m.in.: finanse, bankowość, ubezpieczenia, healthcare, robotyzacja, energetyka, media),
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.