- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Business Advisor w zespole M&A
Business Advisor w zespole M&A
Business Advisor w zespole M&A
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
JP Weber Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- opracowywanie materiałów na potrzeby procesów transakcyjnych (teaser, investment deck, memorandum inwestycyjne);
- wyszukiwanie oraz analiza potencjalnych celów inwestycyjnych lub inwestorów;
- przygotowywanie szczegółowych analiz finansowo-ekonomicznych spółek;
- przygotowywanie prognoz, modeli finansowych i wycen.
- udział w rozmowach z inwestorami, udział w negocjacjach, stały kontakt z klientami;
Mile widziane
- 2-3 lata doświadczenia zawodowego w doradztwie w obszarze M&A, bankowości inwestycyjnej, funduszy lub corporate finance;
- ukończone studia (min. licencjat) na kierunkach: ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewnych;
- dobre umiejętności komunikacyjne niezbędne do efektywnej pracy zespołowej, prowadzenia spotkań z klientami i udziału w negocjacjach;
- doświadczenie w kompleksowej obsłudze procesów M&A, udział w przynajmniej 2-3 procesach na każdym etapie realizacji;
- podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości, finansów oraz rozeznanie w zagadnieniach z obszaru M&A, corporate finance;
- dobra organizacja pracy własnej, w tym umiejętność pracy na kilku projektach jednocześnie;
- Certyfikacja (lub w trakcie) np. CFA, ACA, ACCA,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, PowerPoint (przygotowywanie ofert, teaser’ów), Excel (zawansowane analizy, modelowanie finansowe, wyceny);
- rozwinięte umiejętności analitycznego i logicznego myślenia;
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
- proaktywna postawa, nastawienie na szukanie nowych rozwiązań, zorientowanie na cel.
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- dofinansowanie nauki języków
- prywatna opieka medyczna
- możliwość zdobywania doświadczenia w procesach M&A poprzez kompleksowy udział w całym procesie transakcyjnym;
- owoce
- udział w międzynarodowych projektach;
- wsparcie dalszego rozwoju i finansowanie kwalifikacji ACA / CFA / ACCA oraz możliwość rozwoju znajomości języków obcych, w tym dostęp do platformy językowej oraz dofinansowanie zajęć z lektorem;
- spotkania integracyjne
- jasno określona ścieżka kariery - wyznaczymy Ci ambitne cele i będziemy Cię wspierać w ich osiągnięciu;
- dofinansowanie zajęć sportowych
- możliwość pracy zdalnej
- partnerska atmosfera, wspierającą atmosfera pracy.
- elastyczny czas pracy
- praca w piątki do godz. 13:00, a po 13:00 czas na rozwój i szkolenia;
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.