- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Communications Specialist
Communications Specialist

Communications Specialist
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne

4trans Factoring Pl sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Tworzenie tekstów oraz materiałów komunikacyjnych – na potrzeby kampanii reklamowych, social media, strony internetowej, bloga oraz kampanii CRM.
- Tworzenie treści dla polskiego rynku we współpracy z agencją PR.
- Zarządzanie agendą komunikacyjną na wszystkich naszych rynkach – PL, CZ i SK.
- Wsparcie dla zespołów z innych działów (np. Produkt, HR).
- Współpraca z projektantami w celu zapewnienia spójności wizualnej materiałów oraz samodzielne tworzenie grafik z wykorzystaniem narzędzi AI i Canva.
- Wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania wizerunku firmy i promocji sprzedaży Malcom Finance.
- Współpraca z Brand Managerem i zespołami z innych krajów przy opracowywaniu planów komunikacyjnych i strategii dla klientów oraz partnerów.
- Utrzymywanie spójnego tone of voice marki we wszystkich kanałach komunikacji (CRM, sprzedaż, pozyskiwanie klientów, PR, social media).
- Ścisła współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie strategii partnerskiej oraz wsparcie w tworzeniu materiałów sprzedażowych (prezentacje, 1-pagery, ulotki).
- Realizacja uzgodnionego planu komunikacji dla klientów i partnerów.
- Bycie ekspertem w zakresie lokalnych niuansów komunikacyjnych i ich umiejętne wykorzystywanie w komunikacji Malcom Finance.
- Śledzenie trendów w treściach, preferencji konsumentów oraz nowych technologii.
- Prowadzenie kanałów social media (Facebook, LinkedIn) i dbanie o osiąganie założonych wskaźników efektywności (KPI).
Wymagania
- Doświadczenie w agencji lub start-upie będzie dodatkowym atutem.
- Wykształcenie wyższe.
- Pozytywne nastawienie i umiejętność pracy w zespole.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie.
- Chęć do nauki i podejmowania nowych wyzwań.
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomość aktualnych platform social media i trendów.
- Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
- Doświadczenie w branży finansowej lub logistycznej.
- Doskonałe umiejętności copywritingu.
- Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu kanałami social media i PR.
- Znajomość systemów zarządzania treścią (CMS).
- Umiejętność korzystania z narzędzi graficznych opartych na AI będzie dodatkowym atutem.
- Orientacja biznesowa wspierająca działania zewnętrzne.
Oferujemy
- Start-upowa atmosfera 💡
- Kursy językowe online/stacjonarne 🎓
- kawa / herbata
- dodatkowy urlop
- dofinansowanie nauki języków
- Regularny kontakt z kolegami z Czech 💙 poprzez płatne wyjazdy służbowe, głównie do Pragi (w tym wyjazdy integracyjne).
- 30-minutowa przerwa obiadowa wliczona w 8-godzinny czas pracy 💪
- możliwość pracy zdalnej
- Dofinansowanie posiłków (karta Lunchowa Edenred) 🍔
- brak dress code’u
- bony żywieniowe
- Hybrydowy tryb pracy 💻 (dofinansowanie kosztów pracy zdalnej).
- 5 dodatkowych dni urlopu 🏖️ rocznie ponad wymiar przewidziany w Kodeksie Pracy.
- spotkania integracyjne
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.