Od zaraz
07.04.2025

Customer Care Team Leader

logo
HEALTH LABS CARE spółka akcyjna

Customer Care Team Leader

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Świętojańska 12A, Białystok, podlaskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Współtworzenie strategii rozwoju zespołu CC – Twoje pomysły mają realny wpływ na przyszłość
  • Dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klientów
  • Monitorowanie wyników – liczą się dane i to jak je właściwie wykorzystać
  • Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów obsługi klienta
  • Zarządzanie procesami zgodnie z wyjątkowymi standardami tak, aby nasza obsługa klienta była nadał na poziomie WOW
  • Tworzenie raportów oraz analiza kluczowych wskaźników efektywności (KPI)
  • Zarządzanie zespołem konsultantów Customer Care, dbając o ich rozwój i motywację
  • Rozwiązywanie problemów i wspieranie zespołu w codziennej pracy

Wymagania

  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych
  • Znajomość Excel oraz pakiet MS Office
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem Customer Care / Call Center / Obsługi Klienta
  • Umiejętności analitycznego myślenia i podejmowania decyzji
  • Znajomości narzędzi do monitorowania jakości obsługi klienta

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie
  • kawa / herbata
  • prywatna opieka medyczna
  • brak dress code’u
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Możliwość rozwoju i realny wpływ na strategię obsługi klienta
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • owoce
  • Atrakcyjny system premiowy
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
HEALTH LABS CARE spółka akcyjna Customer Care Team Leader