- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Customer Experience Consultant – Specjalista ds. Obsługi Klienta
Customer Experience Consultant – Specjalista ds. Obsługi Klienta

Customer Experience Consultant – Specjalista ds. Obsługi Klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

EDOO ONLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Podobne ogłoszenia

Opis
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemach CRM - sprawny przepływ informacji to podstawa
- Budowanie relacji opartych na zaufaniu, empatii i profesjonalizmie
- Dbanie o najwyższy standard komunikacji – każda wiadomość i rozmowa to wizytówka Edoo
- Rozwiązywanie złożonych spraw i zapytań Klientów oraz Lektorów (telefon, e-mail, czat) w duchu Customer First – każda rozmowa ma kończyć się zadowoleniem Klienta
- Ścisła współpraca z innymi działami – jesteśmy jedną drużyną!
- Inicjowanie rozwiązań i usprawnień w procesach obsługi Klienta – chcemy, by Twoje pomysły kształtowały naszą jakość
Wymagania
- Potrafisz pisać klarowne, rzeczowe i empatyczne wiadomości e-mail
- Wiesz, jak przeprowadzać trudne rozmowy i kończyć je uśmiechem na twarzy Klienta
- Masz proaktywne podejście i zawsze szukasz rozwiązań
- Masz minimum 5 lat doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta (mile widziane doświadczenie w branży usług online lub edukacyjnej)
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1)
- Umiesz pracować samodzielnie i podejmować odpowiedzialność za swoje decyzje
- Twój głos budzi zaufanie już od pierwszego kontaktu
- Lubisz dzielić się wiedzą i wspierać swoich współpracowników – u nas gramy do jednej bramki!
Oferujemy
- Praca zdalna lub stacjonarna w Krakowie – Ty wybierasz
- brak dress code’u
- Możliwość pracy hybrydowej
- Wsparcie w rozwoju – szkolenia, mentoring, feedback, bo chcemy, żebyś był najlepszy w tym, co robisz
- Sprzęt: komputer, 2 monitory, słuchawki i całe niezbędne oprogramowanie
- możliwość zakupu karty typu "multisport"
- Atmosfera oparta na szacunku, otwartej komunikacji i wzajemnym wsparciu
- Wynagrodzenie: 5300-6600 brutto (UoP) lub 6400-8000 brutto (B2B, nie musisz być na VAT) – doceniamy Twoje doświadczenie
- Realny wpływ na kształtowanie procesów i jakości obsługi Klienta w jednej z najszybciej rozwijających się szkół językowych online w Polsce
- szkolenia wewnętrze ukierunkowane na rozwój zawodowy
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Program sportowy FitProfit i prywatna opieka medyczna Luxmed (opcjonalnie odpłatne)
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.