Od zaraz
Nowe
27.03.2025

Customer Experience Consultant – Specjalista ds. Obsługi Klienta

logo
EDOO ONLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Customer Experience Consultant – Specjalista ds. Obsługi Klienta

Umowa o pracę:
5 300,00 - 6 600,00 PLN / mies. Brutto
B2B:
6 400,00 - 8 000,00 PLN / mies. Netto
Lokalizacja: Kraków, małopolskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemach CRM - sprawny przepływ informacji to podstawa
  • Budowanie relacji opartych na zaufaniu, empatii i profesjonalizmie
  • Dbanie o najwyższy standard komunikacji – każda wiadomość i rozmowa to wizytówka Edoo
  • Rozwiązywanie złożonych spraw i zapytań Klientów oraz Lektorów (telefon, e-mail, czat) w duchu Customer First – każda rozmowa ma kończyć się zadowoleniem Klienta
  • Ścisła współpraca z innymi działami – jesteśmy jedną drużyną!
  • Inicjowanie rozwiązań i usprawnień w procesach obsługi Klienta – chcemy, by Twoje pomysły kształtowały naszą jakość

Wymagania

  • Potrafisz pisać klarowne, rzeczowe i empatyczne wiadomości e-mail
  • Wiesz, jak przeprowadzać trudne rozmowy i kończyć je uśmiechem na twarzy Klienta
  • Masz proaktywne podejście i zawsze szukasz rozwiązań
  • Masz minimum 5 lat doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta (mile widziane doświadczenie w branży usług online lub edukacyjnej)
  • Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1)
  • Umiesz pracować samodzielnie i podejmować odpowiedzialność za swoje decyzje
  • Twój głos budzi zaufanie już od pierwszego kontaktu
  • Lubisz dzielić się wiedzą i wspierać swoich współpracowników – u nas gramy do jednej bramki!

Oferujemy

  • Praca zdalna lub stacjonarna w Krakowie – Ty wybierasz
  • brak dress code’u
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Wsparcie w rozwoju – szkolenia, mentoring, feedback, bo chcemy, żebyś był najlepszy w tym, co robisz
  • Sprzęt: komputer, 2 monitory, słuchawki i całe niezbędne oprogramowanie
  • możliwość zakupu karty typu "multisport"
  • Atmosfera oparta na szacunku, otwartej komunikacji i wzajemnym wsparciu
  • Wynagrodzenie: 5300-6600 brutto (UoP) lub 6400-8000 brutto (B2B, nie musisz być na VAT) – doceniamy Twoje doświadczenie
  • Realny wpływ na kształtowanie procesów i jakości obsługi Klienta w jednej z najszybciej rozwijających się szkół językowych online w Polsce
  • szkolenia wewnętrze ukierunkowane na rozwój zawodowy
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Program sportowy FitProfit i prywatna opieka medyczna Luxmed (opcjonalnie odpłatne)
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
EDOO ONLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA Customer Experience Consultant – Specjalista ds. Obsługi Klienta

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: EDOO ONLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w: ul. ul. Piotra Michałowskiego, 31-463, Kraków, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.