Od zaraz
Nowe
19.02.2025

Customer Service Specialist (j.niemiecki)

logo
Senetic S.A.

Customer Service Specialist (j.niemiecki)

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Katowice, śląskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • wspieranie handlowców w procesie sprzedaży i realizacji zamówień,
  • obsługa zapytań klientów związanych z istniejącymi zamówieniami (telefonicznie i mailowo),
  • bieżąca obsługa przychodzących zapytań i zamówień,
  • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z procesem zamówień/sprzedaży,
  • wprowadzanie zamówień do handlowej bazy danych,
  • aktualizowanie bazy danych klientów,
  • szkolenia, poszerzanie wiedzy sprzedażowej i informatycznej, ciągły rozwój, udział w projektach firmowych.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie oraz dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • praktyczna znajomość narzędzi MS Office (Excel, Word).
  • wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • dokładność, rzetelność i dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w dynamicznym, zmieniającym się środowisku,
  • szybka nauka i otwartość na nową wiedzę oraz doświadczenia,

Benefity

  • Możliwość elastycznego modelu pracy. 🏡
  • Możliwość zdobycia szerokiej wiedzy 📚
  • Benefity poza płacowe (system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna, zajęcia jezyka angielskiego, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, godzina na dodatkowy samorozwój, nagrody jubileuszowe, budżet na wyjścia działowe, system poleceń pracowniczych) 🎁
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Szansa na rozwój zawodowy 🚀
  • prywatna opieka medyczna
  • Praca z fajnymi ludźmi 👧 👨
  • Zainteresowanie zdaniem pracowników (pracownicy są inspiracją do wprowadzania zmian, nowości)💡
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • parking dla pracowników
  • brak dress code’u
  • Systematyczne spotkania firmowe, newslettery - informujące o tym co nowego dzieje się w firmie 📅
  • Brak barier w kontaktach z pracownikami, managerami „postawionymi wyżej” 🤝
  • napoje
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Znakomici managerowie, którzy zawsze służą pomocą i wsparciem 👩‍💼
  • pikniki rodzinne
  • spotkania integracyjne
  • kawa / herbata
  • możliwość pracy zdalnej
  • dofinansowanie nauki języków
  • Super przyjazna atmosfera i wsparcie ze strony innych pracowników oraz managera. Czujemy, że chcemy sobie pomagać 💪
  • firmowa drużyna sportowa
  • Praca w międzynarodowym zespole to super opcja na rozwój umięjętności językowych i poznanie kultury innych krajów 🌍
  • program rekomendacji pracowników
  • firmowa biblioteka
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Senetic S.A. Customer Service Specialist (j.niemiecki)

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: Senetic S.A. z siedzibą w: ul. ul. Kościuszki, 40-600, Katowice, Polska, 40-600, Katowice, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.