To ogłoszenie
nie jest już aktywne
Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.
- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Customer & Shopper Marketing Specialist (Rynek Apteczny)
Customer & Shopper Marketing Specialist (Rynek Apteczny)

Customer & Shopper Marketing Specialist (Rynek Apteczny)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

USP Zdrowie
Podobne ogłoszenia
Opis
- Koordynacja działań promocyjnych w kanale sprzedaży (bądź u wybranych klientów) oraz analiza efektywności wdrażanych promocji,
- Współpraca z Działem Sprzedaży, Marketingu oraz innymi działami w ramach organizacji.
- Kreowanie, implementacja i zarządzanie niezbędnymi materiałami promocyjnymi i ekspozycyjnymi,
- Monitorowanie rynku (trendy, działania konkurencji, nowości) dla wybranych marek,
- Udział w projektach działowych i ogólnofirmowych,
- Zarządzanie częścią budżetu trade marketingowego,
- Analizowanie danych wewnętrznych i zewnętrznych i przygotowywanie na ich podstawie rekomendacji dalszych aktywności,
- Planowanie kalendarza działań promocyjnych dla dedykowanego kanału sprzedaży (rynek apteczny),
- Uczestnictwo we wprowadzaniu nowych produktów na rynek,
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Umiejętności analityczne i łatwość generowania wniosków na podstawie danych z wielu źródeł,
- Zorientowanie na wynik; mile widziane doświadczenie w pracy z budżetem (P&L),
- Doświadczenie w pracy z narzędziami AI.
- Doświadczenie w pracy z klientami z branży farmaceutycznej i/lub FMCG (apteki niezależne, sieci apteczne, rynek FMCG tradycyjny i nowoczesny, drogerie, stacje paliw);
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku w sektorze farmaceutycznym lub FMCG,
- Wykształcenie wyższe; mile widziane z zakresu zarządzania i marketingu,
- Nieszablonowe myślenie, chęć poszukiwania przełomowych rozwiązań i nieustannego poprawiania otaczającej rzeczywistości,
- Biegła znajomość programów pakietu MS Office, w szczególności Excel i Power Point, programów do pracy zdalnej (np. MS Teams) oraz programów do zarządzania danymi (Power BI);
Benefity
- Możliwości rozwoju dzięki pracy w zespole ekspertów oraz ambitnym i ciekawym zadaniom;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem na rynku farmaceutycznym;
- Dostęp do platformy Mindgram oferującej materiały z zakresu rozwoju i wellbeingu.
- Elastyczne godziny pracy, w tym m.in. praca zdalna w modelu hybrydowym;
- Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kafeterię benefitów - w tym kartę Multisport, pokój zdrowia z masażami fizjoterapeuty, a także codzienną dawkę owoców w biurze;
- Nowoczesne standardy i narzędzia pracy;