- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Customer Success Team Leader
Customer Success Team Leader
Customer Success Team Leader
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
ETERNIS
Podobne ogłoszenia
Opis
- Monitorowanie i optymalizacja procesów obsługi klienta,
- Szkolenie i rozwój członków zespołu,
- Rozwiązywanie trudnych sytuacji i konfliktów z klientami,
- Raportowanie wyników pracy zespołu i wdrażanie usprawnień.
- Zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta (3-5 osób),
Mile widziane
- Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- Proaktywność i zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta, w tym min. 1 rok przy koordynacji zespołu,
Benefity
- możliwość uzyskania uprawnień
- Dofinansowanie do szkoleń językowych: wspieramy rozwój Twoich umiejętności,
- elastyczny czas pracy
- brak dress code’u
- Narzędzia pracy: zapewniamy niezbędny sprzęt, w tym laptop i telefon,
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Elastyczne godziny pracy: dopasuj swój grafik do osobistych potrzeb,
- Brak dress code’u: stawiamy na Twoje umiejętności, nie na ubiór,
- Prywatną opiekę medyczną: dbamy o Twoje zdrowie i bezpieczeństwo,
- Pakiet MultiSport: promujemy zdrowy i aktywny tryb życia,
- służbowy samochód do użytku prywatnego
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Spotkania integracyjne: tworzymy przyjazną i zgraną atmosferę w zespole.
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.