- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Customer Support Executive
Customer Support Executive
Customer Support Executive
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
ALL4JETS sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- technicznych i innych usług,
- 1. Obsługa i utrzymanie klientów ALL4JETS,
- Jako Sales & Customer Support Executive będziesz odgrywać kluczową rolę w działaniach sprzedażowych i marketingowych ALL4JETS. Twoje obowiązki będą obejmować:
- 7. Budowanie oraz utrzymywanie opartych na profesjonalizmie i zaufaniu relacji z klientami,
- 5. Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów,
- 9. Czynny udział we wdrażaniu systemu CRM.
- 3. Profesjonalne doradztwo w zakresie usług ALL4JETS w zakresie m.in. obsługi technicznej,
- szkolenia mechaników, usług inżynierskich, CAMO, boroskopii silników, wypożyczania narzędzi
- potrzebnych do sfinalizowania sprzedaży,
- 6. Informowanie klientów o statusie zamówienia, fakturach, saldach kontraktów i innych danych
- 2. Aktywna sprzedaż usług poprzez rozmowy z klientami i spotkania,
- 4. Współtworzenie ofert dla klientów i prowadzenie negocjacji handlowych,
- 8. Realizacja założonych planów sprzedaży,
Mile widziane
- 1. Masz doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży lotniczej w zakresie usług
- 7. Dobrze posługujesz się pakietem MS Office,
- silników lub CAMO i chcesz się rozwijać,
- 6. Jesteś osobą samodzielną i zdeterminowaną w realizowaniu założonych celów,
- 4. Posiadasz nienaganną prezencję, rozwinięte umiejętności interpersonalne i doskonale
- 8. Posiadasz znajomość systemów CRM lub chcesz i nie boisz się ich uczyć,
- 2. Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym efektywną komunikację biznesową w mowie
- organizujesz swoją pracę,
- 5. Chcesz i umiesz budować długofalowe relacje z klientami,
- 9. Jesteś kreatywna/y i nie boisz się wyzwań, a przede wszystkim chcesz się rozwijać!
- i piśmie,
- lotniczych np. obsługa czarterów, obsługa techniczna, szkolenia techniczne, boroskopia
- 3. Masz min. średnie wykształcenie,
Benefity
- • Motywacyjny system wynagrodzeń,
- Benefity:
- • Ciesz się równowagą między życiem zawodowym a prywatnym: korzystaj z elastycznego
- • Zachowaj zdrowie: korzystaj z dofinansowanego ubezpieczenia na życie i ubezpieczenia
- firmy
- • Będziesz częścią międzynarodowego zespołu, który rośnie wraz ze wzrostem firmy i
- • Niezwykle atrakcyjne, ciekawe i rozwojowe środowisko pracy,
- • Prywatna opieka medyczna i karty sportowe,
- medycznego oraz korzystaj z obiektów sportowych.
- środowiska pracy.
- • Będziesz uczestniczyć w targach, konferencjach i spotkaniach z klientami w kraju i na świecie.
- grach działowych i firmowych.
- • Umowa o pracę lub B2B,
- globalnego przemysłu lotniczego,
- • Możliwość kształcenia się i dofinansowanie do studiów,
- • Przejrzysta kultura: poznaj naszą płaską hierarchię i otwarte kanały komunikacji wewnątrz
- • Rozrywka i rekreacja: bierz udział w wyjazdach integracyjnych, wydarzeniach, imprezach i
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.