logo
29.08.2024

Customer Support Executive

logo
ALL4JETS sp. z o.o.

Customer Support Executive

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Warszawa
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • technicznych i innych usług,
  • 1. Obsługa i utrzymanie klientów ALL4JETS,
  • Jako Sales & Customer Support Executive będziesz odgrywać kluczową rolę w działaniach sprzedażowych i marketingowych ALL4JETS. Twoje obowiązki będą obejmować:
  • 7. Budowanie oraz utrzymywanie opartych na profesjonalizmie i zaufaniu relacji z klientami,
  • 5. Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów,
  • 9. Czynny udział we wdrażaniu systemu CRM.
  • 3. Profesjonalne doradztwo w zakresie usług ALL4JETS w zakresie m.in. obsługi technicznej,
  • szkolenia mechaników, usług inżynierskich, CAMO, boroskopii silników, wypożyczania narzędzi
  • potrzebnych do sfinalizowania sprzedaży,
  • 6. Informowanie klientów o statusie zamówienia, fakturach, saldach kontraktów i innych danych
  • 2. Aktywna sprzedaż usług poprzez rozmowy z klientami i spotkania,
  • 4. Współtworzenie ofert dla klientów i prowadzenie negocjacji handlowych,
  • 8. Realizacja założonych planów sprzedaży,

Mile widziane

  • 1. Masz doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży lotniczej w zakresie usług
  • 7. Dobrze posługujesz się pakietem MS Office,
  • silników lub CAMO i chcesz się rozwijać,
  • 6. Jesteś osobą samodzielną i zdeterminowaną w realizowaniu założonych celów,
  • 4. Posiadasz nienaganną prezencję, rozwinięte umiejętności interpersonalne i doskonale
  • 8. Posiadasz znajomość systemów CRM lub chcesz i nie boisz się ich uczyć,
  • 2. Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym efektywną komunikację biznesową w mowie
  • organizujesz swoją pracę,
  • 5. Chcesz i umiesz budować długofalowe relacje z klientami,
  • 9. Jesteś kreatywna/y i nie boisz się wyzwań, a przede wszystkim chcesz się rozwijać!
  • i piśmie,
  • lotniczych np. obsługa czarterów, obsługa techniczna, szkolenia techniczne, boroskopia
  • 3. Masz min. średnie wykształcenie,

Benefity

  • • Motywacyjny system wynagrodzeń,
  • Benefity:
  • • Ciesz się równowagą między życiem zawodowym a prywatnym: korzystaj z elastycznego
  • • Zachowaj zdrowie: korzystaj z dofinansowanego ubezpieczenia na życie i ubezpieczenia
  • firmy
  • • Będziesz częścią międzynarodowego zespołu, który rośnie wraz ze wzrostem firmy i
  • • Niezwykle atrakcyjne, ciekawe i rozwojowe środowisko pracy,
  • • Prywatna opieka medyczna i karty sportowe,
  • medycznego oraz korzystaj z obiektów sportowych.
  • środowiska pracy.
  • • Będziesz uczestniczyć w targach, konferencjach i spotkaniach z klientami w kraju i na świecie.
  • grach działowych i firmowych.
  • • Umowa o pracę lub B2B,
  • globalnego przemysłu lotniczego,
  • • Możliwość kształcenia się i dofinansowanie do studiów,
  • • Przejrzysta kultura: poznaj naszą płaską hierarchię i otwarte kanały komunikacji wewnątrz
  • • Rozrywka i rekreacja: bierz udział w wyjazdach integracyjnych, wydarzeniach, imprezach i
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
ALL4JETS sp. z o.o. Customer Support Executive

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.