- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Doradca Klienta OMEGA
Doradca Klienta OMEGA

Doradca Klienta OMEGA
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

The Swatch Group (Polska) Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zapewnienie obsługi Klienta serwisu na najwyższym poziomie, dobór oraz propozycja najlepszej oferty serwisowej lub gwarancyjnej.
- Obsługa skrzynki mailowej oraz infolinii Serwisu (dotyczącej zapytań Klientów – serwis, części, akcesoria, zamawianie kurierów, itp.).
- Koordynacja transportu przesyłek z oraz do magazynu; nadawanie oraz odbieranie przesyłek firmowych.
- Udzielanie pełnej informacji na temat serwisu, napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych, wymian baterii, pasków, itp.
- Reagowanie na wszelkie uwagi Klienta, udzielanie profesjonalnej informacji na temat oferty serwisowej oraz szczegółowych informacji dotyczących marki, kolekcji, poszczególnych modeli i specyfikacji technicznej.
- Bieżące wsparcie Butiku w zależności od potrzeb.
- Kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z Klientami.
- Zarządzanie stanem magazynowym w Butiku oraz inwentaryzacja części zamiennych we współpracy z Technikami.
- Proaktywna postawa w kontakcie z Klientami serwisowymi – kontakt po dokonanym serwisie, kontakt z Klientami w celu informowania o akcjach specjalnych, itp.
- Bieżąca archiwizacja dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska.
- Współpraca z technikami serwisu.
Wymagania
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i bardzo dobra organizacja pracy.
- Perfekcyjna znajomość języka polskiego umożliwiająca obsługę (bezpośrednią, mailową, telefoniczną) na najwyższym poziomie.
- Umiejętność szybkiego uczenia oraz chęć do nauki technicznych zagadnień związanych z branżą zegarkowo-biżuteryjną.
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta, idealnie w branży dóbr luksusowych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym (w celu współpracy z HQ w Szwajcarii oraz anglojęzycznymi klientami).
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- ubezpieczenie na życie
- bony towarowe
- prywatna opieka medyczna
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.