logo
Od zaraz
09.10.2024

Dyrektor / Dyrektorka Marketingu

logo
HR Level Up

Dyrektor / Dyrektorka Marketingu

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Warszawa, Polska
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji: badanie i ocena rynku, identyfikacja kluczowych trendów oraz analizowanie działań konkurencji, aby dostosowywać strategie marketingowe do zmieniającego się otoczenia rynkowego.
  • Tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych: projektowanie oraz prowadzenie złożonych kampanii marketingowych, które angażują klientów i budują lojalność, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologii.
  • Współpraca z innymi działami: ścisła współpraca z zespołami sprzedaży, badań i rozwoju, a także działami obsługi klienta, aby zapewnić spójność działań i lepsze dostosowanie oferty do potrzeb rynku.
  • Budowanie i wdrażanie globalnej strategii marketingowej (m.in. przygotowywanie rocznych planów oraz strategii komunikacji dla marek na poszczególne kanały sprzedaży)
  • Zarządzanie budżetem marketingowym: opracowywanie i monitorowanie budżetu marketingowego, zapewniając optymalne wykorzystanie środków oraz skuteczne alokowanie zasobów w celu maksymalizacji efektywności działań marketingowych.
  • Utrzymanie spójnego wizerunku marki na rynkach międzynarodowych: odpowiedzialność za jednolitą komunikację wizualną i werbalną w różnych regionach, dbając o to, aby wartości i misja firmy były skutecznie przekazywane.
  • Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie oraz rozwijanie talentów w zespole marketingowym, a także efektywne egzekwowanie celów oraz monitorowanie wyników pracy, aby zapewnić osiąganie wysokich standardów i wyników.
  • Kompleksowa współpraca przy wdrożeniach nowych produktów (inicjowanie, implementowanie strategii na rynkach międzynarodowych)

Mile widziane

  • Doświadczenie w zarzadzaniu zespołem pracowników (motywowanie, rozwój, egzekwowanie celów).
  • Umiejętności dotyczące zarządzania rozbudowanym zespołem i dostawcami zewnętrznymi.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (na poziomie min. C1) – warunek konieczny
  • Sukcesy w budowaniu i realizacji strategii marketingowych, budowaniu globalnej marki i wdrażaniu nowych produktów.
  • Doświadczenie minimum 5 lat na podobnym stanowisku w roli managerskiej, w międzynarodowym środowisku i branży beauty lub pokrewnej.
  • Doskonała prezentacja, komunikacja, umiejętność wywierania wpływu i proaktywność.
  • Wiedza o branży marketingowej: trendach, performance marketingu, komunikacji, planowaniu mediów, aktywacjach konsumenckich, social mediach, customer journey, user experience itp.

Benefity

  • Pracę w międzynarodowym środowisku: szansa na wymianę doświadczeń i rozwój na arenie globalnej, co umożliwia naukę od najlepszych specjalistów w branży.
  • Bogaty pakiet socjalny: dostęp do opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz karty sportowej, zapewniający komfort i bezpieczeństwo.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy: docenienie Twojego wkładu w rozwój firmy i osiąganie zamierzonych celów.
  • Dużą samodzielność: możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw, co sprzyja kreatywności i innowacyjności w pracy.
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach: inwestowanie w rozwój zawodowy oraz poszerzanie wiedzy o najnowsze trendy i technologie w branży beauty.
  • Kompleksowe wsparcie w pracy: wszystko, czego potrzebujesz do efektywnego wykonywania swoich obowiązków, w tym służbowy samochód, laptop oraz telefon.
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
HR Level Up Dyrektor / Dyrektorka Marketingu

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.