logo
26.07.2024

Dyrektor/-ka Marketingu

logo
HR Level Up

Dyrektor/-ka Marketingu

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Kompleksowa współpraca przy wdrożeniach nowych produktów (inicjowanie, implementowanie strategii na rynkach międzynarodowych)
  • Zarządzanie budżetem marketingowym
  • Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
  • Budowanie i wdrażanie globalnej strategii marketingowej (m.in. przygotowywanie rocznych planów oraz strategii komunikacji dla marek na poszczególne kanały sprzedaży)
  • Utrzymanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
  • Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji

Mile widziane

  • Sukcesy w budowaniu i realizacji strategii marketingowych, budowaniu globalnej marki i wdrażaniu nowych produktów FMCG.
  • Doświadczenie minimum 5 lat na podobnym stanowisku w roli managerskiej, w międzynarodowym środowisku i branży FMCG.
  • Wiedza o branży marketingowej: trendach, performance marketingu, komunikacji, planowaniu mediów, aktywacjach konsumenckich, social mediach, customer journey, user experience itp.
  • Doskonała prezentacja, komunikacja, umiejętność wywierania wpływu i proaktywność.
  • Umiejętności dotyczące zarządzania rozbudowanym zespołem i dostawcami zewnętrznymi.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (na poziomie min. C1) – warunek konieczny

Benefity

  • Dużą samodzielność: możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw.
  • Bogaty pakiet socjalny: opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.
  • Wszystko, czego potrzebujesz do pracy: samochód, laptop, telefon.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku: wymianę doświadczeń i rozwój na arenie globalnej.

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.