To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
28.03.2025

Ekspert ds. Urbanistyki i Decyzji Administracyjnych

logo
Centralny Port Komunikacyjny

Ekspert ds. Urbanistyki i Decyzji Administracyjnych

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Aleje Jerozolimskie 142b, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Uzgadnianie decyzji Warunków Zabudowy i Zagospodarowania Terenu
  • Przedkładanie wniosków do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • Uzgadnianie decyzji o Zezwolenie na Realizację Inwestycji Drogowej oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej
  • Uzgadnianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • Uzgadnianie oraz przedstawianie opinii do Planu Ogólnego Gminy
  • Przedkładanie wniosków do Planu Ogólnego Gminy
  • Zgłaszanie uwag do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Planu Ogólnego Gminy
  • Ubieganie się o zwolnienia z zakazów wydawania decyzji o Warunkach Zabudowy i Zagospodarowania Terenu, podziału nieruchomości oraz pozwoleń na budowę

Wymagania

  • Ukończone studia wyższe w zakresie architektury/ urbanistyki/ gospodarki przestrzennej/ architektury krajobrazu/ geografii/ budownictwa/ geodezji lub kartografii
  • Znajomość procesu wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, procedowania aktów planistycznych, procesu pozyskiwania decyzji w zakresie pozwolenia na budowę lub innych decyzji pozwalających na realizację inwestycji
  • Zdolność krytycznego, samodzielnego myślenia, samodzielnego definiowania problemu i proponowania rozwiązań i operacjonalizacji pomysłów
  • Dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność wyznaczania priorytetów w realizacji codziennych zadań
  • Znajomość oprogramowania GIS (QGiS, ArcGis)
  • Uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym
  • Umiejętność pracy z dokumentami planistycznymi
  • Znajomość EZD (Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentacji)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2)
  • Umiejętność korzystania z baz danych przestrzennych oraz umiejętność selekcjonowania i opracowywania tych danych
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze planowania przestrzennego/projektowania urbanistycznego/architektury/architektury krajobrazu lub lokalizacji inwestycji celu publicznego zdobytego w podmiotach publicznych lub biznesie
  • Uprawnienia urbanistyczne
  • Ukończone studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej

Oferujemy

  • Elastyczne godziny pracy
  • Dogodną lokalizację miejsca pracy w nowoczesnym biurze – bliskie sąsiedztwo Dworca Zachodniego
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Szkolenia i możliwość rozwoju
  • Udział w największym projekcie infrastrukturalnym w Polsce o międzynarodowym znaczeniu
  • Ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole
  • prywatna opieka medyczna
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy benefitowej
  • elastyczny czas pracy
  • dofinansowanie szkoleń i kursów