logo
Nowe
29.09.2024

Ekspert / Ekspertka ds. zarządzania bazą

logo
Grupa Morizon-Gratka Sp. z o.o.

Ekspert / Ekspertka ds. zarządzania bazą

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Warszawa
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • Opracowywanie koncepcji, realizacja a także monitorowanie postępów i efektywności kampanii sprzedażowych i utrzymaniowych w celu zwiększenia wartości przychodu od klienta
  • Zarządzanie projektami, raportowanie, wsparcie kanałów sprzedaży
  • Wykonanie operacji masowych zmian cen dla istniejących klientów
  • Tworzenie zasad i reguł, które kierują personalizacją ofert, kampanii marketingowych i taktykami sprzedaży
  • Współpraca z innymi Działami , aby zapewnić spójność i skuteczność działań zarówno sprzedażowych, jak i marketingowych
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii dla różnych etapów cyklu życia klienta – od pozyskania, poprzez dosprzedaż (up-selling) i cross-selling, aż do lojalizacji i działań antychurnowych
  • Zarządzanie projektami od fazy koncepcyjnej do realizacji, włączając w to planowanie, koordynację działań, ocenę wyników i rekomendacje zmian do procesów
  • Tworzenie szczegółowych raportów dotyczących wyników kampanii, analizowanie wyników i dostarczanie rekomendacji na przyszłość
  • Przeglądanie i analizowanie danych klientów w celu identyfikacji trendów, potrzeb oraz potencjału sprzedażowego
  • Projektowanie i realizacja kampanii sprzedażowych i utrzymaniowych
  • Analiza baz danych, segmentacja i profilowanie klientów
  • Podział bazy klientów na różne segmenty na podstawie określonych kryteriów, takich jak zachowania zakupowe, preferencje, demografia, by lepiej dostosować komunikację i oferty

Mile widziane

  • Zdolność do logicznego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów
  • Umiejętność opracowywania i wdrażania skutecznych strategii sprzedażowych opartych na danych
  • Umiejętność analizowania dużych zbiorów danych, wyciągania wniosków i identyfikowania trendów
  • Efektywna współpraca i komunikacja z różnymi działami firmy, w tym z marketingiem, sprzedażą i IT
  • Łatwość w prezentowaniu skomplikowanych analiz w sposób zrozumiały dla różnych grup odbiorców, w tym osób niefachowych
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia w zarządzaniu bazą i kampaniami CVM do klientów
  • Proaktywne podejście do zadań i samodzielność w działaniu
  • Umiejętność dostosowywania się do zmieniających się warunków i wymagań
  • Planowanie, organizowanie i nadzorowanie projektów od fazy koncepcyjnej do realizacji
  • Zrozumienie celów biznesowych firmy i umiejętność dostosowywania działań analitycznych do tych celów
  • Biegła obsługa MS Excel oraz umiejętność pracy z systemami CRM i innymi bazami danych
  • Skuteczne zarządzanie czasem i priorytetami w dynamicznym środowisku pracy
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

Benefity

  • ubezpieczenie na życie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę albo B2B z konkurencyjną podstawą i systemem premiowym
  • parking dla pracowników
  • Dobrze zorganizowany i otwarty na współpracę zespół
  • elastyczny czas pracy
  • możliwość pracy zdalnej
  • spotkania integracyjne
  • siłownia w biurze
  • Dostęp do platformy Nais (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport)
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Stabilność (należymy do międzynarodowej grupy mediowej), a jednocześnie przyjazną atmosferę
  • Pracę w modelu hybrydowym
  • brak dress code’u
  • prywatna opieka medyczna
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Grupa Morizon-Gratka Sp. z o.o. Ekspert / Ekspertka ds. zarządzania bazą

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.