- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Ekspert / Ekspertka ds. zarządzania bazą
Ekspert / Ekspertka ds. zarządzania bazą
Ekspert / Ekspertka ds. zarządzania bazą
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
Grupa Morizon-Gratka Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Opracowywanie koncepcji, realizacja a także monitorowanie postępów i efektywności kampanii sprzedażowych i utrzymaniowych w celu zwiększenia wartości przychodu od klienta
- Zarządzanie projektami, raportowanie, wsparcie kanałów sprzedaży
- Wykonanie operacji masowych zmian cen dla istniejących klientów
- Tworzenie zasad i reguł, które kierują personalizacją ofert, kampanii marketingowych i taktykami sprzedaży
- Współpraca z innymi Działami , aby zapewnić spójność i skuteczność działań zarówno sprzedażowych, jak i marketingowych
- Opracowywanie i wdrażanie strategii dla różnych etapów cyklu życia klienta – od pozyskania, poprzez dosprzedaż (up-selling) i cross-selling, aż do lojalizacji i działań antychurnowych
- Zarządzanie projektami od fazy koncepcyjnej do realizacji, włączając w to planowanie, koordynację działań, ocenę wyników i rekomendacje zmian do procesów
- Tworzenie szczegółowych raportów dotyczących wyników kampanii, analizowanie wyników i dostarczanie rekomendacji na przyszłość
- Przeglądanie i analizowanie danych klientów w celu identyfikacji trendów, potrzeb oraz potencjału sprzedażowego
- Projektowanie i realizacja kampanii sprzedażowych i utrzymaniowych
- Analiza baz danych, segmentacja i profilowanie klientów
- Podział bazy klientów na różne segmenty na podstawie określonych kryteriów, takich jak zachowania zakupowe, preferencje, demografia, by lepiej dostosować komunikację i oferty
Mile widziane
- Zdolność do logicznego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów
- Umiejętność opracowywania i wdrażania skutecznych strategii sprzedażowych opartych na danych
- Umiejętność analizowania dużych zbiorów danych, wyciągania wniosków i identyfikowania trendów
- Efektywna współpraca i komunikacja z różnymi działami firmy, w tym z marketingiem, sprzedażą i IT
- Łatwość w prezentowaniu skomplikowanych analiz w sposób zrozumiały dla różnych grup odbiorców, w tym osób niefachowych
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w zarządzaniu bazą i kampaniami CVM do klientów
- Proaktywne podejście do zadań i samodzielność w działaniu
- Umiejętność dostosowywania się do zmieniających się warunków i wymagań
- Planowanie, organizowanie i nadzorowanie projektów od fazy koncepcyjnej do realizacji
- Zrozumienie celów biznesowych firmy i umiejętność dostosowywania działań analitycznych do tych celów
- Biegła obsługa MS Excel oraz umiejętność pracy z systemami CRM i innymi bazami danych
- Skuteczne zarządzanie czasem i priorytetami w dynamicznym środowisku pracy
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Benefity
- ubezpieczenie na życie
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę albo B2B z konkurencyjną podstawą i systemem premiowym
- parking dla pracowników
- Dobrze zorganizowany i otwarty na współpracę zespół
- elastyczny czas pracy
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- siłownia w biurze
- Dostęp do platformy Nais (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport)
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Stabilność (należymy do międzynarodowej grupy mediowej), a jednocześnie przyjazną atmosferę
- Pracę w modelu hybrydowym
- brak dress code’u
- prywatna opieka medyczna
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.