- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Head of Contact Center
Head of Contact Center

Head of Contact Center
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

RynekPierwotny.pl
Opis
- rozwój oraz koordynacja zespołu contact center
- monitorowanie i bieżące korygowanie procesu obsługi klienta
- dbałość o wysoką jakość procesu obsługi i zadowolenie klienta
- odpowiedzialność za budowę pozytywnych relacji z klientami
- dobór, wdrażanie i optymalizacja systemów i narzędzi do organizacji pracy w zespole contact center
- rozwój zespołu contact center
Wymagania
- zdolności analitycznego myślenia
- wykształcenia wyższego
- umiejętności i doświadczenia w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem i projektami
- umiejętności wyszukiwania i wdrażania niekonwencjonalnych rozwiązań
- dążenia do stałej poprawy jakości usług świadczonych naszym użytkownikom
- zdyscyplinowania, asertywności i wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
- wiedzy i doświadczenia w zakresie najnowszych trendów i narzędzi wspomagających pracę w contact center
- umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi (upselling)
- minimum 5 lat doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem (infolinia, call center, telemarketing)
- znajomość standardów zachowań obowiązujących w telefonicznej obsłudze klienta
Oferujemy
- dofinansowanie zajęć sportowych
- elastyczny czas pracy
- 6-cio godzinne piątki
- owoce
- biuro w centrum Warszawy + miejsce parkingowe
- prywatna opieka medyczna
- najlepszą atmosferę pracy
- nagrody roczne oraz jubileuszowe
- spotkania integracyjne
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- wygodne stanowisko pracy wyposażone w nowoczesny sprzęt
- konkurencyjne warunki zatrudnienia
- codziennie super zaopatrzoną kuchnię (każdy dzień u nas jest owocowy, warzywny i zdrowy)
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.