- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Help Desk
Help Desk
Help Desk
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca zdalna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
ITHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Podobne ogłoszenia
Opis
- uzupełnianie i dbanie o aktualność dokumentacji technicznej.
- utrzymanie infrastruktury informatycznej, w tym zarządzanie systemami Windows 10 i Windows 11,
- monitorowanie dostępności i bezpieczeństwa zasobów informatycznych ,
- diagnozowanie usterek i podejmowanie interwencji w celu usunięcia problemów w funkcjonowaniu ww. infrastruktury,
Mile widziane
- praktyczna znajomość systemu Zabbix w zakresie poruszania się po systemie i rozumienia (logów),
- znajomość systemów Microsoft Windows 10 oraz Windows 11,
- znajomość usług Active Directory w kontekście zarządzania uprawnieniami użytkowników domenowych,
- wiedza z zakresu DNS, DHCP, FileServer oraz PrintServer,
- znajomość zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem sprzętu komputerowego,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku typu helpdesk w zakresie, m.in. rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, w środowisku składającym się z przynajmniej 20 hostów,
- doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania zgłoszeniami i zasobami np. GLPI lub Redmine,
- umiejętność korzystania z systemu klasy SIEM w zakresie czytania logów tego typu systemu ze zrozumieniem,
- wiedza z zakresu sieci LAN oraz funkcjonowania protokołu TCP/IP,
- doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania zgłoszeniami i zasobami,
- wykształcenie m.in. średnie techniczne.
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
Benefity
- Możliwość pracy w modelu 100% zdalnym.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy B2B.
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.