- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- HR Admin & Payroll Manager
HR Admin & Payroll Manager

HR Admin & Payroll Manager
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Wakacje.pl
Podobne ogłoszenia
Opis
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i regulacjach dotyczących płac oraz ich wdrażanie i przestrzeganie,
- Doradztwo i wsparcie dla pracowników, w tym udzielanie informacji dotyczących praw i obowiązków pracowników, prowadzenie szkoleń z zakresu polityki kadrowej/prawa pracy,
- Nadzorowanie i zapewnienie aktualności regulaminów i procedur wewnątrzzakładowych oraz dokumentacji kadrowo-płacowej,
- Przygotowywanie raportów dotyczących zatrudnienia, kosztów pracy,
- Nadzorowanie i aktywne uczestnictwo w procesie poprawnego naliczania wynagrodzeń,
- Wdrażanie najlepszych praktyk związanych z optymalizacją procesów, identyfikacją nowych narzędzi i usprawnień oraz budowanie standardów pracy związanych z aktualnymi wymogami prawnymi.
- Kierowanie pracą zespołu kadr i płac, w tym: organizacja pracy, motywowanie i rozwijanie członków zespołu,
- Obsługa i nadzorowanie procesów payrolowych w różnych cyklach rozliczeniowych (m.in. zróżnicowany czas pracy, różne formy zatrudnienia),
Wymagania
- Doświadczenie minimum 7 lat w obszarze kadr i płac, w tym co najmniej 4 lata na stanowisku kierowniczym,
- Znajomość systemu Enova.
- Umiejętności analityczne oraz doświadczenie w przygotowywaniu raportów i analiz,
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi, prawem pracy,
- Doświadczenie w administracji personalnej i rozliczeniach płacowych w przedsiębiorstwach zatrudniających co najmniej 300 pracowników,
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz zasad naliczania wynagrodzeń.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
Benefity
- - Mini eventy, pyszna kawa, a w poniedziałek dodatkowo gorąca czekolada,
- Study Tour – możliwość uczestniczenia w podróżache zagranicznyche, których celem jest poznanie oferty produktowej(zwiedzanie destynacji i audyt hoteli),
- All inclusive dla Pracownika:
- - Pakiet szkoleń i webinarów
- Sprawczość i zwinność biznesowa:
- Bezpieczeństwo i komfort pracy:
- - Program Poleceń Pracowniczych – płacimy nawet do 10 000 zł za polecenie w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba,
- -Realny wpływ na podejmowane decyzje biznesowe, możliwość podejmowania inicjatyw i wdrażania swoich pomysłów w życie.
- - Udział w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje zawodowe.
- - Indywidualny Plan Rozwojowy w ramach metodologii 70/20/10,
- - Swobodny dress code.
- Dołącz do nas, bo #wakacjeToMy!
- - Imprezy integracyjne na rozpoczęcie i zakończenie sezonu turystycznego – zajrzyj tu: Instagram, LinkedIn, Tiktok, Facebook,
- Rozwój w ramach organizacji:
- - Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet,
- - -Atrakcyjny pakiet benefitów,
- - Praca w dynamicznym, rozwijającym się środowisku
- - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- - Pełne wsparcie w okresie wdrożenia,
- - Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Warta), karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile,
- - Zniżki na produkty własne dla Pracowników i ich rodzin,
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.