- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Human Resources Business Partner
Human Resources Business Partner

Human Resources Business Partner
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca mobilna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

Headhunters Group
Podobne ogłoszenia
Opis
- • Tworzenie i nadzór nad planami motywacyjnymi w całej organizacji
- • Koordynacja procesów onboardingowych i offboardingowych
- • Aktywne wspieranie liderów w zatrzymywaniu talentów i budowaniu zaangażowania zespołów
- Zakres odpowiedzialności:
- • Prowadzenie i koordynacja pełnych procesów rekrutacyjnych (od stanowisk operacyjnych po menedżerskie)
- • Doradztwo i wsparcie dla kierownictwa w obszarze strategii HR
- Procesy HR i cykl życia pracownika:
- Zarządzanie talentami:
- • Zarządzanie relacjami pracowniczymi, wsparcie w rozwiązywaniu konfliktów i sytuacji kryzysowych (w tym nadzór nad ewentualnymi sprawami sądowymi)
- • Projektowanie i prowadzenie działań rozwojowych dla kluczowych pracowników
- Cel stanowiska: HRBP będzie współtworzyć i wdrażać strategie personalne wspierające cele biznesowe, odpowiadać na wyzwania organizacyjne oraz inicjować zmiany. Rola ta łączy analityczne podejście, rozwój talentów i bliską współpracę z ludźmi na każdym szczeblu organizacji.
- • Zarządzanie raportowaniem danych HR i analizą zdarzeń personalnych
- Zarządzanie organizacją i zgodność z przepisami:
- • Udział w podejmowaniu decyzji biznesowych wpływających na kapitał ludzki
- • Organizacja i nadzór nad procesem wyznaczania celów i rozliczania wyników
- Relacje i komunikacja wewnętrzna:
- • Obsługa zapytań pracowników (m.in. poprzez QR Help Desk)
- • Tworzenie i wdrażanie ścieżek rozwoju pracowników
- • Nadzór nad systemami rekrutacyjnymi i pracą 3-osobowego zespołu rekruterów
- Współpraca z zarządem i menedżerami:
- • Wdrażanie i nadzór nad procedurami ISO w zakresie polityki personalnej
- Rekrutacja i zespół HR:
- • Udział w projektach dotyczących zmian w strukturze organizacyjnej
Wymagania
- • Doświadczenie w pracy z liderami i zarządem jako doradca i partner biznesowy
- • Energiczna i samodzielna, gotowa do działania i podejmowania inicjatywy
- • Minimum kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze HR
- • Umiejętność pracy analitycznej – raportowanie, analiza danych HR
- • Zorientowana na rozwój – swój i otoczenia (postawa ciągłego doskonalenia – continuous improvement)
- • Wykształcenie kierunkowe (HR, psychologia, zarządzanie, pokrewne)
- • Osoba z pasją do pracy z ludźmi – motywująca, wspierająca i zaangażowana
- • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1); znajomość języka niemieckiego będzie atutem
- Profil idealnego kandydata/kandydatki:
- • Udokumentowane sukcesy w realizacji projektów z zakresu zmian organizacyjnych i wdrażania procesów HR
- • Empatyczna i komunikatywna, z umiejętnością budowania zaufania
- • Znajomość prawa pracy i dobrych praktyk HR
- Wymagania:
- • Optymistyczna, szukająca rozwiązań i możliwości, a nie ograniczeń
Oferujemy
- Samochód służbowy
- Realny wpływ na kształtowanie kultury organizacyjnej i strategii firmy
- prywatna opieka medyczna
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- służbowy samochód do użytku prywatnego
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- komputer do użytku prywatnego
- Roczna premia uzależniona od wyników indywidualnych i realizacji budżetu sprzedaży
- Niezbędne narzędzia pracy i bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.