Nowe
09.05.2025

Inżynier Spawalnik

logo
IQ Metal Sp. z o.o.

Inżynier Spawalnik

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Kniewska 7, Szczecin, zachodniopomorskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • ✅ Przygotowanie zakładu do audytów jakościowych i certyfikacyjnych
  • ✅ Nadzór nad kwalifikacjami i certyfikatami pracowników spawalniczych
  • ✅ Nadzór nad jakością spoin i eliminacja wad spawalniczych
  • ✅ Tworzenie i aktualizowanie instrukcji spawalniczych (WPS – Welding Procedure Specification)
  • ✅ Konsultacje techniczne i rekomendowanie zmian w konstrukcjach pod kątem spawalności
  • 2. Kontrola jakości i zgodność z normami
  • ✅ Dobór odpowiednich parametrów spawalniczych oraz metod spawania
  • 1. Nadzór i optymalizacja procesów spawalniczych
  • ✅ Zapewnienie zgodności procesów spawalniczych z normami (np. ISO 3834, EN 1090)
  • 3. Dokumentacja techniczna i raportowanie
  • 5. Szkolenia i rozwój pracowników
  • 4. Współpraca międzywydziałowa
  • ✅ Przeprowadzanie egzaminów kwalifikacyjnych dla spawaczy
  • ✅ Współpraca z jednostkami certyfikującymi i klientami w zakresie spawalnictwa
  • ✅ Ścisła współpraca z działami produkcji, jakości, technologii i projektowania
  • 6. Audyty i certyfikacja
  • ✅ Przygotowywanie planów spawania.
  • ✅ Optymalizacja procesów spawalniczych w celu zwiększenia efektywności i jakości

Wymagania

  • Znajomość norm spawalniczych i umiejętność czytania rysunków technicznych.
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i chęć pracy w dynamicznym środowisku.
  • Wykształcenie w obszarze inżynierii mechanicznej, spawalnictwa lub pokrewnym.
  • Dokładność, skrupulatność i nastawienie na realizację celów.
  • Doświadczenie zawodowe w tej dziedzinie.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Zainteresowanie i chęć rozwoju w dziedzinie spawalnictwa.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Wykształcenie techniczne.
  • Certyfikat IWE/IWT będzie dużym atutem.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • dofinansowanie wypoczynku
  • Platforma kafeteryjna
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • firmowa drużyna sportowa
  • Możliwość zdobycia praktycznej wiedzy i doświadczenia w pracy nad zaawansowanymi procesami spawalniczymi.
  • kawa / herbata
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (ubezpieczenia grupowe, pakiet sportowy, darmowe napoje i owoce, imprezy firmowe).
  • Możliwość uczestnictwa we wdrażaniu nowych technologii spawalniczych i projektów w międzynarodowym środowisku.
  • parking dla pracowników
  • ubezpieczenie na życie
  • szkolenia, kursy
  • brak dress code’u
  • Szkolenie i wdrożenie pod okiem doświadczonego zespołu na wysokich standardach spawalniczych.
  • napoje
  • karta pre-paid na przekąski
  • owoce
  • spotkania integracyjne
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
IQ Metal Sp. z o.o. Inżynier Spawalnik

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: IQ Metal Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Kniewska 7, 70-846, Szczecin (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.