- Strona główna /
- Lista ogłoszeń /
- Inżynier ds. wsparcia sprzedaży
- Wynagrodzenie
-
7 000,00 - 11 000,00 PLN BruttoMiesięcznie Umowa o pracę
- Miejsce zatrudnienia
-
ul. Światowa22 , Warszawa, Mazowieckie, Polska
- Opis stanowiska
-
Ecotec Polska Sp. z o.o. wchodzi w skład międzynarodowej grupy Ecotec Silent Energy zajmującej się budową wielkopowierzchniowych farm fotowoltaicznych. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko Inżyniera w dziale Sprzedaży i Zaopatrzenia do pracy w naszym biurze Warszawie.
Zakres obowiązków:
- Realizacja projektów wewnętrznych, w tym opracowywanie dokumentacji projektowej rysunków technicznych i innych związanych z realizacją projektów
- Praca z działem księgowo-finansowym, w celu zapewnienia m.in. prawidłowego fakturowania
- Analizowanie potrzeb klientów i tworzenie dedykowanych rozwiązań, dostosowanych do ich potrzeb i wymagań
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami i dostawcami
- Opracowywanie zapytań ofertowych
- Realizacja działań związanych ze sprzedażą, w tym opracowywanie ofert handlowych
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenia w samodzielnej pracy na stanowiskach związanych ze Sprzedażą i Zaopatrzeniem
- Wykształcenie wyższe (min. inżynier)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 umożliwiającym swobodną komunikacje (warunek konieczny)
- Znajomość obsługi programów MS Office w stopniu zaawansowanym
- Znajomość AutoCAD lub równoważne na poziomie zaawansowanym
- Prawo jazdy kat. B
- Kreatywność, zaangażowanie i zapał do pracy
- Determinacja samodyscyplina i systematyczność w codziennej pracy
- Umiejętność koncepcyjnego myślenia
Mile widziane:
- Znajomość języka niemieckiego
- Doświadczenie w branży budowlanej
- Znajomość branży PV
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i globalnym zasięgu
- Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego takie jak praca w ramach projektów zagranicznych m.in. w Niemczech, Holandii, Wielkiej Brytanii
- Możliwość inicjowania własnych pomysłów oraz aktywnego udziału we wdrażaniu narzędzi / procesów podnoszących efektywność spółki
- Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy
- Przyjazną atmosferę i wsparcie ze strony współpracowników
- Dogodną lokalizację biura
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Udział w szkoleniach związanych z zajmowanym stanowiskiem
- Kartę Lunch Pass i Multisport
W zgłoszeniu prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Ecotec Polska Sp. z o.o. ul. Światowa 22, 02-229 Warszawa, KRS 0000344152 (dalej: Spółka) w celach związanych z procesem rekrutacyjnym prowadzonym przez Spółkę poprzez umieszczenie i przechowywanie tych danych w systemie informatycznym administratora oraz przechowywania ich w tradycyjnej formie dokumentowej (forma papierowa dokumentu).
ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO KONTAKTU Z WYBRANYMI KANDYDATAMI
- Wymagania (oczekiwane)
-
- Min. 1 rok doświadczenia w samodzielnej pracy na stanowiskach związanych ze Sprzedażą i Zaopatrzeniem
- Wykształcenie wyższe (min. inżynier)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 umożliwiającym swobodną komunikacje (warunek konieczny)
- Znajomość obsługi programów MS Office w stopniu zaawansowanym
- Znajomość AutoCAD lub równoważne na poziomie zaawansowanym
- Prawo jazdy kat. B
- Kreatywność, zaangażowanie i zapał do pracy
- Determinacja samodyscyplina i systematyczność w codziennej pracy
- Umiejętność koncepcyjnego myślenia
- Wymagania (mile widziane)
-
- Znajomość języka niemieckiego
- Doświadczenie w branży budowlanej
- Znajomość branży PV
- Korzyści dla kandydata
-
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i globalnym zasięgu
- Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego takie jak praca w ramach projektów zagranicznych m.in. w Niemczech, Holandii, Wielkiej Brytanii
- Możliwość inicjowania własnych pomysłów oraz aktywnego udziału we wdrażaniu narzędzi / procesów podnoszących efektywność spółki
- Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy
- Przyjazną atmosferę i wsparcie ze strony współpracowników
- Dogodną lokalizację biura
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Udział w szkoleniach związanych z zajmowanym stanowiskiem
- Kartę Lunch Pass i Multisport
Jak się u nas pracuje?
- Pracujemy stacjonarnie z możliwością pracy zdalnej w razie potrzeby.
- Każdemu z naszych pracowników zapewniamy nowoczesny sprzęt elektroniczny do wykonywania codziennych zadań.
- Stawiamy na komfort i swobodę w czasie pracy (brak dress code’u).
- Styl zarządzania opieramy na zaufaniu i feedbacku.
- Szanujemy różnice i rozwijamy wspólne wartości.
- Realnie wspieramy rozwój naszych pracowników. Chcesz iść na specjalistyczne szkolenie albo masz ciekawy pomysł? Powiedz nam o tym! Jesteśmy otwarci na rozmowę!
Dzień w firmie
- Dzień rozpoczynamy między 7.00 a 10.00 (pracujemy 8 h dziennie).
- Każdego dnia podejmujemy nowe wyzwania i szukamy odpowiednich rozwiązań.
- Zawsze możesz liczyć na wsparcie bardziej doświadczonych współpracowników.
- Jesteśmy otwarci na zmiany i innowacje (krótka ścieżka akceptacji).
- Stawiamy na dobrą atmosferę i otwartość - wszyscy jesteśmy na Ty.
- Respektujemy work - life balance.
- Wspólne kręgle, siłownia i imprezy firmowe.
- O firmie
-
Ecotec Polska Sp. z o.o. wchodzi w skład międzynarodowej grupy Ecotec Silent Energy zajmującej się budową wielkopowierzchniowych farm fotowoltaicznych.