- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Key Account Manager (Outsourcing)
Key Account Manager (Outsourcing)

Key Account Manager (Outsourcing)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne

P&P Solutions Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Aktywne poszukiwanie nowych potrzeb biznesowych i identyfikacja nowych możliwości współpracy u obecnych klientów, poprzez rozwijanie sieci kontaktów w organizacji, networking oraz proaktywne budowanie relacji z decydentami.
- Uczestnictwo w spotkaniach z klientami w celu aktywnego budowania długotrwałych relacji, z naciskiem na zrozumienie ich potrzeb oraz dostosowywanie oferowanych rozwiązań IT do ich oczekiwań.
- Planowanie działań sprzedażowych oraz budowanie i aktualizowanie lejka sprzedażowego w systemie CRM.
- Koordynowanie procesów sprzedaży usług do obecnych i nowych klientów, w tym m.in. negocjowanie/renegocjowanie umów, pilnowanie terminów odnawiania zamówień, procesowanie bieżącej dokumentacji.
- Ścisła współpraca z zespołem doświadczonych rekruterów mająca na celu wspólną realizację projektów dla klientów.
- Wsparcie w przygotowywaniu i uzupełnianiu dokumentacji przetargowej oraz innych niezbędnych dokumentów zgodnie z wymaganiami klientów oraz procedurami wewnętrznymi firmy.
- Zapewnienie profesjonalnej i terminowej obsługi obecnych klientów poprzez regularne kontakty, w celu utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług, w tym up-selling i cross-selling usług.
- Monitorowanie, śledzenie i analiza ogłoszeń o postępowaniach publicznych i niepublicznych.
Wymagania
- Biegła obsługa komputera, w tym bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i narzędzi CRM.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Umiejętność budowania trwałych relacji zarówno z osobami na poziomie operacyjnym jak i kadrą kierowniczą/zarządzającą w organizacjach klientów.
- Umiejętność organizacji własnej pracy i zarządzania priorytetami.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B2).
- Umiejętności negocjacyjne.
- Podstawowa znajomość przepisów i procedur związanych z postępowaniami przetargowymi będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
- Dokładność, sumienność i dbałość o szczegóły.
- Minimum trzyletnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta w branży technologicznej (IT, telekomunikacja, fintech), w tym minimum jeden rok doświadczenia na stanowisku sprzedażowym związanym z usługami outsourcingu pracowniczego, rekrutacji stałych lub tymczasowych.
- Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych związanych z rozwojem współpracy i zwiększaniem wolumenu usług świadczonych dla klientów.
Oferujemy
- Praca z różnorodnymi klientami – od startupów po międzynarodowe korporacje.
- Wyjścia integracyjne.
- Dobrze wyposażona i zaopatrzona kuchnia, i nowoczesne biuro, w którym chce się pracować 😊
- Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie (solidna podstawa i system premiowy bez ograniczeń).
- Pakiet benefitów (system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna Medicover) o łącznej wartości ponad 600 PLN.
- prywatna opieka medyczna
- Możliwość realnego awansu i rozwoju w strukturach firmy.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Wsparcie i mentoring ze strony doświadczonego przełożonego.
- Codzienna praca z zespołami rekrutacyjnymi oraz Zarządem.
- Możliwość częściowej pracy zdalnej.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.