- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Key Account Manager (usługi chmurowe)
Key Account Manager (usługi chmurowe)

Key Account Manager (usługi chmurowe)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne

P&P Solutions Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Identyfikowanie potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań w zakresie licencji i produktów (np. Adobe, Veeam, AnyDesk, TeamViewer).
- Ścisła współpraca z przełożonymi oraz zespołem operacyjnym w celu zapewnienia terminowości i najwyższej jakości świadczonych usług.
- Raportowanie wyników sprzedażowych i realizacji założonych celów.
- Samodzielne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami firmy, w szczególności z sektora publicznego.
- Koordynacja procesu zawierania i realizacji Umów i Zamówień.
- Przygotowywanie informacji rozliczeniowych.
- Monitorowanie i analiza ogłoszeń o postępowaniach publicznych i niepublicznych w celu identyfikowania potencjalnych szans sprzedażowych.
- Kompleksowe wsparcie procesów przetargowych, w tym tworzenie wycen produktów oraz przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji przetargowej.
Wymagania
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientami z sektora publicznego oraz znajomość specyfiki zamówień publicznych (w tym znajomość przepisów i procedur postępowań przetargowych).
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych, oprogramowania graficznego oraz oprogramowania do zdalnego pulpitu.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klientów (np. Key Account Manager, Account Manager, Business Development Manager lub pokrewne).
- Biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
- Swoboda w poruszaniu się w Internecie celem znalezienia potrzebnych informacji.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji z nowo poznanymi ludźmi, lekkość w powadzeniu rozmów biznesowych.
- Umiejętność pracy ze złożoną dokumentacją (np. księgowość, kontroling, audyt, postępowania przetargowe itp.).
- Dokładność, sumienność i dbałość o szczegóły, skrupulatność.
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz priorytetyzowania zadań.
Oferujemy
- Pakiet benefitów (system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna Medicover) o łącznej wartości ponad 600 PLN.
- Wsparcie i mentoring ze strony doświadczonego przełożonego.
- Wyjścia integracyjne.
- Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie (solidna podstawa i system premiowy bez ograniczeń).
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i realną możliwość rozwoju w firmie.
- Dobrze wyposażona i zaopatrzona kuchnia w naszym warszawskim biurze 😊
- Nasz proces składa się z dwóch etapów: rozmowy online i spotkania w naszym biurze w Centrum biznesowym Warszawy.
- prywatna opieka medyczna
- Pracę w dynamicznym i wspierającym zespole.
- dofinansowanie zajęć sportowych
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.