- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Kierownik Biura Obsługi Klienta
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Kierownik Biura Obsługi Klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
BTI GUMKOWSKI SP Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Podobne ogłoszenia
Opis
- stały rozwój i merytoryczne wsparcie podległego zespołu, identyfikacja potrzeb szkoleniowych i dbałość o ich realizację – zwłaszcza w aspekcie portfolio produktowego firmy
- fakturowanie, kontrolowanie terminów realizacji oraz dostaw, dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy)
- ścisła współpraca z innymi działami firmy, przede wszystkim: handlowym, produkcją, magazynem
- rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- aktywne wspieranie działu sprzedaży
- przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy zespołu
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie
- regularny kontakt z klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- przyjmowanie i obsługa całego procesu zamówień od momentu zamówienia do dostawy do klienta (monitorowanie statusu zamówień w systemie Comarch XL),
- organizacja i monitoring pracy zespołu
- weryfikacja dokumentów
- monitoring celów jakościowych i ilościowych oraz omawianie ich z zespołem
- obsługa dokumentacji związanej z dokumentami celnymi
- aktywne wsparcie członków zespołu w codziennych zadaniach: zarządzanie zleceniami operacyjnymi i realizacja wysyłek
- koordynacja i usprawnienie procesów związanych z obsługą klientów
Mile widziane
- dynamizm w działaniu i silne ukierunkowanie na realizację zadań
- umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość obsługi programu COMARCH X
- znajomość metodologii Lean
- doświadczenie w tworzeniu procesów i ich poprawy i optymalizacji
- samodzielność, doskonała organizacja pracy i umiejętność priorytetyzowania zadań
- skrupulatność
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności współpracy i komunikacji
- umiejętność adaptowania się do zmieniających się warunków i chęć ciągłego doskonalenia
- umiejętność delegowania zadań i przekazywania wiedzy
- 3 letnie doświadczenie na stanowisku koordynatora/kierownika biura obsługi klienta
Benefity
- premia świąteczna
- możliwość uzyskania uprawnień
- spotkania integracyjne
- kawa / herbata
- inicjatywy dobroczynne
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- program rekomendacji pracowników
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.