logo
Od zaraz
Nowe
29.11.2024

Kierownik Biura Obsługi Klienta

logo
BTI GUMKOWSKI SP Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Kierownik Biura Obsługi Klienta

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Nektarowa 11, Suchy Las (powiat poznański), wielkopolskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • stały rozwój i merytoryczne wsparcie podległego zespołu, identyfikacja potrzeb szkoleniowych i dbałość o ich realizację – zwłaszcza w aspekcie portfolio produktowego firmy
  • fakturowanie, kontrolowanie terminów realizacji oraz dostaw, dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy)
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy, przede wszystkim: handlowym, produkcją, magazynem
  • rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
  • aktywne wspieranie działu sprzedaży
  • przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy zespołu
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie
  • regularny kontakt z klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • przyjmowanie i obsługa całego procesu zamówień od momentu zamówienia do dostawy do klienta (monitorowanie statusu zamówień w systemie Comarch XL),
  • organizacja i monitoring pracy zespołu
  • weryfikacja dokumentów
  • monitoring celów jakościowych i ilościowych oraz omawianie ich z zespołem
  • obsługa dokumentacji związanej z dokumentami celnymi
  • aktywne wsparcie członków zespołu w codziennych zadaniach: zarządzanie zleceniami operacyjnymi i realizacja wysyłek
  • koordynacja i usprawnienie procesów związanych z obsługą klientów

Mile widziane

  • dynamizm w działaniu i silne ukierunkowanie na realizację zadań
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • znajomość obsługi programu COMARCH X
  • znajomość metodologii Lean
  • doświadczenie w tworzeniu procesów i ich poprawy i optymalizacji
  • samodzielność, doskonała organizacja pracy i umiejętność priorytetyzowania zadań
  • skrupulatność
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności współpracy i komunikacji
  • umiejętność adaptowania się do zmieniających się warunków i chęć ciągłego doskonalenia
  • umiejętność delegowania zadań i przekazywania wiedzy
  • 3 letnie doświadczenie na stanowisku koordynatora/kierownika biura obsługi klienta

Benefity

  • premia świąteczna
  • możliwość uzyskania uprawnień
  • spotkania integracyjne
  • kawa / herbata
  • inicjatywy dobroczynne
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • program rekomendacji pracowników
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
BTI GUMKOWSKI SP Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA Kierownik Biura Obsługi Klienta

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.