To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

07.04.2025

Kierownik Contact Center

logo
Corab S.A.

Kierownik Contact Center

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Wdrażanie strategii omnichannel w obsłudze klienta oraz optymalizacja działań self-service.
  • Zarządzanie zespołem ok. 10 pracowników w tym: szkolenie, motywowanie i rozwój pracowników, rekrutacja.
  • Dbanie o pozytywne doświadczenia klienta i wysoki poziom satysfakcji na każdym etapie kontaktu z Corab S. A.
  • Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywności (np. FCR, AHT, NPS, CSAT, CES) oraz podejmowanie działań mających na celu ich poprawę.
  • Tworzenie, wdrażanie i optymalizacja procesów sprzedażowych oraz standardów obsługi klienta zgodnych z najlepszymi praktykami.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z systemem CRM.
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze Contact Center lub Customer Service.
  • Znajomość procesów sprzedaży telefonicznej.
  • Szerokie doświadczenie w obszarze Customer Experience.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, analityczne oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
  • Doświadczenie w prowadzeniu miękkiej windykacji

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Pakiet benefitów pozapłacowych, w tym prywatną opiekę medyczną, kartę sportową.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w innowacyjnych projektach.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.