- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Kierownik Contact Center
Kierownik Contact Center

Kierownik Contact Center
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Corab S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Wdrażanie strategii omnichannel w obsłudze klienta oraz optymalizacja działań self-service.
- Dbanie o pozytywne doświadczenia klienta i wysoki poziom satysfakcji na każdym etapie kontaktu z Corab S. A.
- Zarządzanie zespołem ok. 10 pracowników w tym: szkolenie, motywowanie i rozwój pracowników, rekrutacja.
- Tworzenie, wdrażanie i optymalizacja procesów sprzedażowych oraz standardów obsługi klienta zgodnych z najlepszymi praktykami.
- Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywności (np. FCR, AHT, NPS, CSAT, CES) oraz podejmowanie działań mających na celu ich poprawę.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z systemem CRM.
- Znajomość procesów sprzedaży telefonicznej.
- Szerokie doświadczenie w obszarze Customer Experience.
- Doświadczenie w prowadzeniu miękkiej windykacji
- Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze Contact Center lub Customer Service.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, analityczne oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w innowacyjnych projektach.
- Pakiet benefitów pozapłacowych, w tym prywatną opiekę medyczną, kartę sportową.
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.