- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Dodane: 26.07.2024
Dodane: 26.07.2024
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Oktawave S.A.
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja:
Wrocław, Dolnośląskie
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
Oktawave S.A.
Podobne ogłoszenia
Dodane: 26.08.2024
Magazynier MediaExpert - obszar załadunku, nowy magazyn
5 500,00 - 5 800,00 PLN / mies. Brutto
Super Oferta
Dodane: 23.08.2024
Super Oferta
Dodane: 13.08.2024
Opis
- Odpowiedzialność za proces sprzedażowy (oferty, przetargi, konferencje, prezentacje i spotkania z klientami, negocjacje),
- Bliska współpraca z wewnętrznymi ekspertami technicznymi i inżynierami.
- Współrealizacja celów sprzedażowych i raportowanie wyników,
- Pozyskiwanie nowych kluczowych klientów biznesowych, aktywne budowanie relacji oraz udzielanie im bieżącego wsparcia,
- Aktywne kreowanie potrzeb w zakresie rozwiązań chmurowych i analiza trendów rynkowych,
Mile widziane
- Masz łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji,
- Jesteś zorientowany(-na) na rozwój i osiąganie najlepszych rezultatów,
- Masz w sobie dużo pozytywnej energii, a co najważniejsze – lubisz ludzi.
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,
- Znasz rynek IT i chcesz pogłębiać tę wiedzę o rozwiązania chmurowe,
- Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży kompleksowych rozwiązań IT klientom biznesowym,
- Posiadasz wiedzę na temat technologii i usług chmurowych – ze szczególnym naciskiem na Google Cloud, Azure i AWS,
- Posiadasz wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
Benefity
- Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, kurs języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, konsultacje psychologiczne,
- Zielone światło na realizację Twoich pomysłów i realny wpływ na rozwój działu,
- Dofinansowanie certyfikatów technicznych,
- Wspierający zespół, który chętnie dzieli się wiedzą,
- Jasną ścieżkę awansu i szkolenia,
- Pracę opartą na wzajemnym zaufaniu i feedbacku,
- Brak dress code’u.