- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Kierownik Działu Komunikacji i Wizerunku Pracodawcy
Kierownik Działu Komunikacji i Wizerunku Pracodawcy

Kierownik Działu Komunikacji i Wizerunku Pracodawcy
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Salve Medica Sp. z o.o. Sp. k.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Planowanie, kontrolowanie i optymalizacja budżetu działu komunikacji, z uwzględnieniem projektów i wydarzeń,
- Monitorowanie, raportowanie i analizowanie wyników działań komunikacyjnych,
- Przeprowadzanie i dbałość o prawidłowy przebieg cyklicznych badań ankietowych wewnątrz organizacji wraz z raportowaniem wyników,
- Tworzenie treści i materiałów promujących wizerunek Pracodawcy – odpowiedzialność za jakość i spójność komunikatów,
- Organizacja wydarzeń firmowych – planowanie i realizacja wydarzeń dla pracowników oraz wspierających wizerunek firmy,
- Selekcja i wdrożenie odpowiednich narzędzi komunikacyjnych oraz zapewnienie ich efektywności w dotarciu do różnych grup interesariuszy,
- Opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- Prowadzenie projektów oraz czynny udział w nich (tworzenie harmonogramów, budżetów podejmowanych działań).
- Zarządzanie podległym zespołem,
Wymagania
- Doświadczenie w pracy w programie ZOHO, Jira, Asana, Trello, ClickUp.
- Doświadczenie w organizacji wydarzeń firmowych,
- Proaktywność i inicjatywa w działaniach oraz podejściu do rozwiązywania problemów,
- Doświadczenie w pracy w firmie o strukturze rozproszonej,
- Tworzenie i zarządzanie harmonogramami działań komunikacyjnych, przy uwzględnieniu wymogów czasowych i budżetowych,
- Biegłość w redagowaniu tekstów i tworzeniu materiałów promujących wizerunek pracodawcy oraz wewnętrzne inicjatywy organizacyjne (jakościowych stylistycznie, wizualnie i treściowo),
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetem działu, w tym planowaniu i kontrolowaniu wydatków oraz skutecznym alokowaniu zasobów na cele komunikacyjne,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i organizowaniu pracy zespołowej,
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: komunikacja, marketing, PR, zarządzanie,
- Minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji wewnętrznej lub zewnętrznej,
- Wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i elastyczności w reagowaniu na zmieniające się potrzeby organizacji,
Benefity
- brak dress code’u
- spotkania integracyjne
- Elastyczny czas pracy (zaczynamy między 7:00 a 9:00),
- Premie wypłacane w systemie kwartalnym,
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Pracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej „od środka”.
- Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji,
- Stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- ubezpieczenie na życie
- Dostęp do usług prywatnej opieki medycznej, karty sportowej (dla Ciebie i dla Twoich bliskich – na preferencyjnych warunkach), ubezpieczenia grupowego,
- elastyczny czas pracy
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.