- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Kierownik działu obsługi klienta
Dodane: 09.08.2024
Dodane: 09.08.2024
Kierownik działu obsługi klienta
MATURALNI sp. z o.o.
Kierownik działu obsługi klienta
Umowa o pracę:
7 000,00 - 11 000,00 PLN / mies. Brutto
Umowa zlecenie:
7 000,00 - 11 000,00 PLN / mies. Brutto
B2B:
7 000,00 - 11 000,00 PLN / mies. Netto
Lokalizacja:
Kraków
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne
MATURALNI sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Dodane: 10.09.2024
Dodane: 23.08.2024
Super Oferta
Nowe
Dodane: 16.09.2024
Opis
- 🚀 Koordynowanie pracy zespołu Działu Obsługi Klienta.
- 🚀 Prowadzenie szkoleń i mentoringu dla pracowników obsługi klienta.
- 🚀 Identyfikowanie potrzeb klientów, zbieranie informacji zwrotnych i mierzenie satysfakcji klientów.
- 🚀 Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy.
- 🚀 Ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie.
- 🚀 Bezpośrednia obsługa sprzedażowa, posprzedażowa i reklamacyjna klientów.
- 🚀 Rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- 🚀 Współtworzenie i aktualizacji oferty produktowej marki.
- 🚀 Wprowadzanie usprawnień i automatyzacji, opracowywanie strategii rozwoju i poprawy jakości obsługi klienta.
- 🚀 Zarządzanie bazami danych klientów, tworzenie raportów.
Mile widziane
- ✅ Charakteryzujesz się wysokim poziomem empatii i potrafisz doskonale wczuć się w potrzeby różnych grup klientów: uczniów, rodziców, nauczycieli.
- ✅ Posiadasz umiejętności sprzedażowe.
- ✅ Potrafisz pracować pod presją czasu oraz rozwiązywać konflikty.
- ✅ Potrafisz świetnie zarządzać zespołem, organizować pracę swoją i innych.
- ✅ Znasz trendy i rozumiesz funkcjonowanie Gen Z.
- ✅ Jesteś gotow_ zaangażować się i poświęcić tej pracy.
- ✅ Doskonale znasz narzędzia pakietu MS Office (mile widziana znajomość innych narzędzi usprawniających obsługę klienta).
- ✅ Chcesz się rozwijać i być wkrótce TOP 10% w tej branży.
- Zgłoś się, jeśli:
- ✅ Lubisz ludzi i łatwo nawiązujesz relacje.
- ✅ Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (zarządzanie obsługą klienta) - mile widziane będzie zorientowanie w branży edukacji.
- ✅ Rozumiesz świat startupów lub/i biznesów technologicznych - pomoże Ci to lepiej zrozumieć strategie i cele biznesowe firmy.
Benefity
- To co? Wskakujesz na pokład spełniać z nami maturalne marzenia? Wypełnij formularz i rozpocznij przygodę!
- 💙 Przestrzeń do rozwoju, wdrażania swoich pomysłów i przeprowadzania automatyzacji. Nowym, dobrym pomysłom zawsze mówimy TAK!
- 💙 Zdobędziesz nowe, cenne umiejętności i kontakty.
- 💙 Poznasz tajniki prowadzenia firmy “od kuchni”, doświadczysz zadań w różnych obszarach.
- 💙 Otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie 7 000 - 11 000 zł brutto w zależności od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji.
- 💙 Otrzymasz od nas pakiet nowoczesnych narzędzi i sprzętów potrzebnych do pracy.
- 2. 15-minutowy video screening - zamiast kontaktu telefonicznego wolimy tę formę, bo wierzymy, że wtedy możemy lepiej poczuć, czy do siebie pasujemy!
- 1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy - daj nam się poznać! :)
- Rekrutacja składa się z kilku etapów:
- 💙 Duch startupu, luźna atmosfera, którą musisz poczuć przychodząc do nas na spotkanie.
- _______________
- 3. Najlepszych wymiataczy zaprosimy na event rekrutacyjny (typu Assessment Center), podczas którego w praktyce pokażesz nam swoje supermoce.
- 💙 Mnóstwo możliwości do wykorzystania swoich umiejętności oraz przejęcia ownership’u nad projektami Maturalnych.
- 💙 Będziesz pracować w bezpośrednim kontakcie z twórcami najszybciej rozwijającego się start-upu edukacyjnego w Polsce.
- Budujemy zespół najlepszych wymiataczy i kochamy nieszablonowe rozwiązania, dlatego udział w procesie rekrutacji może być dla Ciebie ciekawą przygodą!
- 💙 Weźmiesz udział w rozwojowych eventach, szkoleniach i wyjazdach.
- 4. Dalsze rozmowy w razie potrzeb lub oferta i zaproszenie do współpracy 🥳