- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Marketingu Handlowego (trade marketing)
Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Marketingu Handlowego (trade marketing)

Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Marketingu Handlowego (trade marketing)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
Opis
- Zarządzanie zespołem - rozwój kompetencji, wyznaczanie celów, monitorowanie wyników.
- Dobór narzędzi trade marketingowych do specyfiki poszczególnych klientów w kanale tradycyjnym i nowoczesnym.
- Wdrażanie i rozwój standardu 'perfekcyjny sklep' - definiowanie kluczowych wskaźników efektywności (dystrybucja, ekspozycja, promocja, widoczność) i zarządzanie ich realizacją.
- Bliska współpraca z Działem Sprzedaży i Działem Marketingu odnośnie realizacji założonych celów.
- Monitorowanie skuteczności działań promocyjnych i ich optymalizacja.
- Zarządzanie budżetem, kontrola wydatków, Optymalizacja wydatków marketingowych, aby osiągnąć maksymalny zwrot z inwestycji.
- Analizowanie rynku i konkurencji, identyfikowanie trendów i potrzeb konsumentów.
- Zarządzanie polityką cenową, analiza cenowa i pozycjonowanie produktów w różnych kanałach dystrybucji, współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie optymalizacji strategii cenowej.
- Opracowywanie i wdrażanie planów promocji wspierających sprzedaż w kanale tradycyjnym i nowoczesnym.
Wymagania
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania projektami.
- Doświadczenie zarządzaniu zespołem pracowników.
- Wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia.
- Umiejętność analizy danych rynkowych i trendów w celu optymalizacji strategii trade marketingowych.
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze trade marketingu, najlepiej w branży FMCG.
- Znajomość narzędzi i technik trade -marketingowych
- Kreatywność w podejściu do działań trade marketingowych.
- Umiejętności budowania biznesowych relacji z różnymi działami wewnątrz firmy oraz z partnerami zewnętrznymi.
- Umiejętność pracy z budżetem oraz analizy wyników działań promocyjnych.
- Proaktywność i umiejętność podejmowania decyzji.
- Prawo jazdy kat. B.
- Zdolność do motywowania i rozwijania członków zespołu.
- Znajomość strategii pricingowych i mechanizmów promocyjnych.
- Dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel, PowerPoint).
Oferujemy
- ubezpieczenie na życie
- dodatkowe świadczenia socjalne
- Pakiet medyczny.
- Dofinansowanie do pakietu sportowego.
- Dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej.
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Dodatek świąteczny.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Narzędzia: telefon, komputer, samochód służbowy.
- Możliwość rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach i kursach.
- Parking dla pracowników.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.