To ogłoszenie
nie jest już aktywne
Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.
- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Kierownik Zespołu Wsparcia Procesów polubownych
Kierownik Zespołu Wsparcia Procesów polubownych

Kierownik Zespołu Wsparcia Procesów polubownych
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Hoist Polska Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Koordynacja pracy zespołu komunikacji, odpowiedzialnego za kreowanie treści i formy komunikacji korespondencyjnej.
- Rekomendacje optymalnego wariantu strategii w oparciu o przeprowadzone analizy i uzgodnione kryteria.
- Szkolenia i rozwój pracowników oraz organizację pracy zespołów.
- Zapewnienie realizacji kluczowych celów organizacji poprzez efektywne zarządzanie ludźmi i optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów.
- Specyfikacja i definiowanie raportów niezbędnych do rozliczenia nadzorowanych procesów polubownych.
- Poszukiwanie i rekomendowanie nowych rozwiązań i narzędzi windykacyjnych, w tym nowych kanałów komunikacji z klientem.
- Współpraca z zespołami Strategii i Analiz przy tworzeniu i definiowaniu wskaźników kluczowych do badania wydajności i efektywności wykorzystywanych narzędzi polubownych.
- Kreowanie strategii komunikacji masowej oraz kampanii specjalnych dedykowanych do naszych Klientów z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi operacyjnych.
- Rozwój narzędzi dedykowanych do obsługi spraw przez zespoły operacyjne, w tym: system windykacyjny, aplikację mobilną, dialer, VoiceBot oraz platformy self-service.
- Zarządzanie zespołem specjalistów odpowiedzialnych za realizację procesów windykacyjnych w zespole „Wsparcia procesów polubownym” w tym jednostek: Koordynacji Terenowej, Koordynacji Contact Center, Jakości i Komunikacji.
- Utrzymywanie najlepszej jakości obsługi Klienta (osoby zadłużonej) w kontakcie z Hoist Polska w każdym kanale komunikacji: Contact Center, Windykacja Terenowa, digitalizacja obsługi klienta (platforma self-service, czaty/chatboty, boty głosowe).
Wymagania
- Doświadczenie w branży windykacyjnej i/lub sprzedażowej, w zespołach odpowiedzialnych za zarządzanie procesem związanym z komunikacją z Klientem.
- Analityczne podejście do pracy i podejmowanych decyzji.
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów i zarządzania zmianą.
- Umiejętność budowania relacji i atmosfery współpracy w zespole.
- Otwarte i kreatywne podejście w poszukiwaniu nowych rozwiązań.
- Prawo jazdy kat. B.
- Ciągłe doskonalenie, w tym w metodyce Lean Management.
- Certyfikaty z zakresu zarządzania projektami (np. PRINCE2, AGILE, PMI).
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za prowadzone zespoły.
- Proaktywne uczestnictwo w podnoszeniu efektywności i jakości pracy zespołów.
- Wykształcenie i kursy z zakresu analizy danych, zarządzania strategicznego, zrównoważonego rozwoju, zarządzania projektami.
- Znajomość Power BI, MS SQL oraz innych narzędzi do analizy danych (np. Tableau).
- Inicjatywy w optymalizacji realizowanych procesów.
- Konsekwencja w dążeniu do realizacji celów.
Oferujemy
- kawa / herbata
- paczki świąteczne
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- ubezpieczenie na życie
- strefa relaksu
- Gratyfikacja za rekomendacje - możliwość otrzymania bonusu finansowego za polecenie znajomego do pracy.
- owoce
- dofinansowanie wypoczynku
- elastyczny czas pracy
- świętowanie urodzin
- Dostęp do platformy językowej.
- dostęp do platformy benefitowej
- Dostęp do platformy benefitowej.
- program rekomendacji pracowników
- parking dla pracowników
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Pracę w dynamicznym środowisku i zespole profesjonalistów.
- prywatna opieka medyczna
- spotkania integracyjne
- Prywatna opieka medyczna.